تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۰۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

آشنایی با غواصی علمی

مدیر مدرسه غواصی علمی آبکاوان از واحد های فناور مرکز بین المللی رشد واحدهای فناور قشم گفت: کارگاه "آشنایی با غواصی علمی" با هدف معرفی غواصی در دو بخش علوم پایه غواصی و تخصص های علمی زیست شناسی دریایی، باستان شناسی دریایی و بازرسی فنی برگزار گردید.
به گزارش مارین نیوز، مدیر مدرسه غواصی علمی آبکاوان از واحد های فناور مرکز بین المللی رشد واحدهای فناور قشم یکی از مدرسان کارگاه "آشنایی با غواصی علمی" که اواخر آذر ماه برگزار شد، به خبرنگار ما گفت: این کارگاه با هدف معرفی غواصی در دو  بخش علوم پایه غواصی و تخصص های علمی زیست شناسی دریایی، باستان شناسی دریایی و بازرسی فنی برای اولین بار به مدت چهار ساعت برگزار گردید. 


بهادر شکرچی زاده اظهار داشت: در بخش اول مقدمه و تاریخچه غواصی، معرفی سیستم های غواصی، قوانین فیزیک، معرفی تجهیزات و معرفی انواع غواصی انجام گرفت. 
وی با بیان اینکه در بخش دوم هر کدام از تخصص های زیست شناسی دریایی، باستان شناسی دریایی و بازرسی فنی ارائه گردید، بیان داشت: معرفی تجهیزات تخصصی، تجهیزات علمی، معرفی، بررسی و انجام عملیات Coral watch و مزایا و نحوه انجام پروژه های نمونه برداری و بررسی زیست شناسی دریایی از عناوینی بود که در بخش زیست شناسی دریایی به آن پرداخته شد. همچنین بخش باستان شناسی دریایی شامل معرفی، نحوه انجام پروژه ها و معرفی دستگاه های مورد استفاده در باستان شناسی دریایی بود. معرفی، مزایا، معایب، تاریخچه و اقتصاد خوردگی و معرفی بازرسی خوردگی زیر آب و تجهیزات زیر آب و در نهایت اهمیت شناسایی و انجام بازرسی در رشد و شکوفایی صنعت از مواردی بود که در بخش بازرسی فنی عنوان گردید. 


گفتنی است، بهادر شکرچی زاده و محمد میرزایی مدرسین این دوره تخصصی بودند که 17 آذر 97 در مرکز بین المللی رشد واحدهای فناور قشم برگزار گردید. 

ارسال نظر