کد خبر: ۳۶۱۶۷
تعداد بازدید: ۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

برگزاری دوره فشرده ABAQUS (ویژه گرایش سازه های دریایی و هیدرولیکی)

دوره آموزشی "ABAQUS (ویژه گرایش سازه های دریایی و هیدرولیکی)" طی روزهای 2، 9 و 16 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش مارین نیوز، انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری مؤسسه رده ‏بندی ایرانیان دوره آموزشی "ABAQUS (ویژه گرایش سازه¬های دریایی و هیدرولیکی)" را با مدرسی محمدهادی عرفانی، دانشجوی دکتری مهندسی دریا دانشگاه صنعتی شریف برگزار می ‏نماید.
نرم‌افزار ABAQUS یک ابزار قدرتمند اجزای محدود می‌باشد که با توجه به سیر پیشرفت آن در سال‌ های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از مسائل مهندسی کار را برای کاربران بسیار آسان نموده است. نکته قابل توجه، قدرت بالای این نرم ‌افزار در مدلسازی محیط ‌های شامل سیال و بررسی اندرکنش میان سیال و محیط‌ های اطراف می‌ باشد. با گذراندن این دوره، بسیاری از دانش‌ پژوهان علاقه ‌مند به مدلسازی محیط ‌های آبی، به راحتی قادر به حل مشکلات خود در بررسی اینگونه مسائل می ‌باشند و همچنین اشتیاق آنها به تحقیق و پژوهش بیشتر در این زمینه به دلیل سادگی و ظرافت‌ های موجود در این نرم ‌افزار، دو چندان می ‌گردد. همچنین علاقه‌ مندان همزمان با فراگیری مدلسازی سیالات، با مدلسازی محیط ‌های خاکی و سازه‌ ای نیز به طور اختصار آشنا می‌ گردند.
سرفصل‌ های این دوره عبارتند از: 
  • آموزش اصول و مبانی مدلسازی در فضای دو بعدی و سه بعدی برای محیط ‌های آبی، خاکی و سازه ‌ای در مدل ‌های دریایی و هیدرولیکی 
  • آموزش مدلسازی هندسه ‌های رایج در محیط‌ های دریایی 
  • آموزش روش‌ های مختلف مدلسازی
  • آموزش مدلسازی بارگذاری ‌های مختلف موجود در دریا
  • آموزش تحلیل ‌های خطی و غیر خطی
  • آموزش مدلسازی محیط ‌های با تغییر مکان زیاد
  • معرفی نتایج مورد نیاز در مسائل دریایی و آموزش نحوه کسب و نمایش آنها در محیط دریایی 
این دوره طی روزهای 2، 9 و 16 اسفند ماه سال جاری از ساعت 9 تا 17 در محل مؤسسه رده ‏بندی ایرانیان واقع در میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه شبنم، شماره 5 تشکیل می ‏شود. 
بنابر اعلام برگزار کنندگان به دلیل محدودیت در ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند. همچنین به حاضرین گواهینامه حضور در دوره ارائه خواهد شد و به همراه داشتن لپتاپ الزامی است. 
لازم به ذکر است، علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت انجمن مهندسی دریایی ایران بنشانی www.iraname.com مراجعه و یا با شماره های 7-44273495-021  تماس حاصل نمایند. 


ارسال نظر