کد خبر: ۳۶۱۶۹
تعداد بازدید: ۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

حضور انجمن مهندسی دریایی ایران در نمایشگاه بین المللی لجستیک تهران

انجمن مهندسی دریایی ایران به منظور افزایش ارتباطات و معرفی هرچه بهتر اهداف، فعالیت ها و خدمات انجمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته شرکت کرد.
به گزارش مارین نیوز، انجمن مهندسی دریایی ایران در چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته که از روز 13 بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز شد به منظور افزایش ارتباطات و مناسبات با نهادها و فعالین این حوزه و معرفی هرچه بهتر اهداف، فعالیت ها و خدمات انجمن شرکت کرد.


چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین نمایشگاهی است که در آن فعالان صنعت، نوین ترین صنایع و تجهیزات، تولیدات، خدمات و برنامه ‌های خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می ‌دهند. 
بنادر و اپراتور‌های ترمینالی، حمل و نقل سنگین و نیمه سنگین، انبار‌ها و سیلو ها، تجهیزات بارگیری، لجستیک سخت، شبکه های توزیع و پخش مواد غذائی، دریافت و ذخیره سازی و توزیع کالا، حمل و نقل زمینی هوایی و دریایی، خطوط حمل و نقل اقیانوس ها، سیستم‌ های نگهداری مواد و سیستم ‌های تامین امنیت حمل و نقل بخش ‌هایی از چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین است.


بنا بر اعلام دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران، هدف از حضور در نمایشگاه معرفی توانایی اعضا در رشته های گوناگون دریایی و فراهم کردن بستر توسعه بازار اعضا است که در این راستا با رویكردی متفاوت اقدامات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی كردن خدمات خود در این نمایشگاه ارائه کرد و علاوه بر معرفی انجمن و اقدامات و اهداف، به عضوگیری از شرکت کنندگان داخلی نیز اقدام نمود.
در این غرفه مجموعه فعالیت‌ های انجمن شامل نشریات علمی و خبری، مجموعه مقالات همایش ‌های صنایع دریایی، CD مقالات تخصصی و بروشورها و پوسترهای مربوط به فعالیت ‌های انجمن در معرض دید بازدید كنندگان قرار گرفته است.
همچنین، در این غرفه كتاب سال صنایع دریایی ایران و كتاب ممیزی رشته مهندسی دریا نیز به نمایش گذاشته شده است.
در طول برگزاری این نمایشگاه چهره های علمی، اجرایی و سیاسی متعددی از غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران بازدید به عمل آوردند.
دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن اعلام این خبر از کلیه همکاران و علاقمندان برای بازدید از غرفه این انجمن در نمایشگاه بین المللی تهران سالن 7 غرفه 8 دعوت نمود. 

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین از سیزدهم آغاز به كار كرده است و تا ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.


ارسال نظر