کد خبر: ۳۶۴۷۸
تعداد بازدید: ۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

حمایت از رویدادهای کارآفرینی حوزه دریا

یکی از اولویت های گروه دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از رویدادهای کارآفرینی با هدف ترویج مفاهیم و ترویج صنعت دریایی در کشور است.
به گزارش مارین نیوز، برگزاری رویدادهای کارآفرینی در هر صنعتی می تواند در توسعه و رونق این صنعت تاثیر قابل توجهی داشته باشد. رویدادهایی که ذینفعان و فعالان هر صنعتی را گرد هم می آورد و برای رفع مشکلات پیش رو و رفع معضلات موجود راه کارهایی ارائه می شود.
رویدادهای کارآفرینی این روزها رنگی دیگر به خود گرفته است و در کنار مسوولان هر صنعتی، ایده پردازان و افراد خلاق نیز حضور می یابند و راه کارهای نوین خود را با به کارگیری فناوری های جدید ارائه می کنند. امروزه ایده پردازی و نوآوری، انقلابی بزرگ در حوزه ‌های کارآفرینی و ظهور کسب ‌وکارهای نوپا در جهان به وجود آورده است.
در همین راستا گروه دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری دانشگاه‌ های دریایی کشور اقدام به حمایت از برگزاری چنین رویدادهایی در سطح کشور باهدف شناسایی ایده‌ های برتر و رشد آنها کرده است. 
مهم‌ترین رویدادهای حمایت‌شده توسط این ستاد در سال 97 می توان به ایده بازار دریایی با محوریت سواحل مکران دانشگاه هرمزگان، رویداد  ایده ‌ها و استارت های شیلاتی استان بوشهر، استارت آپ دمو با موضوع اپلیکیشن‌ های دریایی، مسابقه ایده بازار دریایی با محوریت صنایع‌ دستی دریایی، ایده بازار دریایی با محوریت هوشمند سازی بنادر و ... اشاره کرد.




ارسال نظر