کد خبر: ۳۶۷۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

اصلاح ساختار و نظام اداری سازمان بنادر و دریانوردی در دستور کار

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اصلاح ساختار و نظام اداری، تهیه سند جامع نیروی انسانی و طرح شناسایی و ارتقای شایستگی نیروی انسانی از مهم ترین اولویت های سازمان بنادر است که در حال حاضر در دستور کار قرار دارد.
به گزارش مارین نیوز، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی در همایش معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: با توجه به ماموریت ها و وظایف جدیدی که اکنون به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شده است، "اصلاح ساختار و نظام اداری" یکی از ماموریت های جدی ما قلمداد می شود که هم اکنون مراحل پایانی آن طی می شود.
سعید سید علایی با اشاره به اینکه منابع انسانی، بزرگترین سرمایه اصلی هر سازمانی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: بر اساس چارچوب های قانونی و ظرفیت های سازمانی، توجه ویژه ای در جهت ارتقای وضعیت معیشت همکاران اعم از بازنشسته و شاغل خواهیم داشت.
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی از در دستور کار بودن تهیه سند جامع نیروی انسانی  بر اساس برنامه اصلاح نظام اداری خبر داد و گفت: حل موضوعات و مسائل نیروهای قرادادی در دستگاه های اجرایی به تهیه این سند نیازمند است.
سیدعلایی، "طرح شناسایی و ارتقای شایستگی سرمایه های انسانی و نیروهای کارآمد" را یکی دیگر از اقدمات این معاونت برشمرد و افزود: سامانه جامع نیروی انسانی یکی از ضروریات در دستگاه های اجرایی به حساب می آید که خوشبختانه سازمان بنادر در این زمینه اقدامات مثبتی تاکنون داشته است.


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر با اشاره به  برنامه ریزی برای شناسایی و پرورش مدیران نسل آینده این سازمان، افزود: تهیه بانک اطلاعاتی برای تحقق هدف یاد شده مدنظر قرار گرفته است.
سیدعلایی در ادامه بر سلامت اداری به عنوان یکی دیگر از اولویت های معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع تاکید کرد و گفت: با توجه به مسئولیت سنگین در حوزه های مالی، برنامه ریزی، پشتیبانی و بودجه، لازم است به سلامت اداری توجه بسیار زیادی شود.






ارسال نظر