کد خبر: ۳۶۹۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

تسلیت انجمن مهندسی دریایی ایران در پی شهادت قاسم سلیمانی / سردار آسمانی

انجمن مهندسی دریایی ایران در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پیام تسلیت صادر کرد.
به گزارش مارین نیوز، در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، انجمن مهندسی دریایی ایران با صدور پیامی شهادت این سرباز سرافراز جبهه ‌های دفاع از کیان و عزت ایران زمین را تسلیت گفت که بدین شرح است: 
انالله و انا الیه راجعون
شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی همچون سردار قاسم سلیمانی است که در مکتب انسان ‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که عمرشان را در راه دفاع از کیان و ناموس وطن گذاشتند و لحظه ‌ای از پاسداری حرمت و حریم ایرانیان غافل نشدند تا به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
انجمن مهندسی دریایی ایران، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران به ویژه خانواده معزز آن شهید عزیز تسلیت عرض می نماید و علو درجات این شهید والا مقام را از درگاه الهی، مسئلت دارد. 


پایگاه خبری تحلیلی مارین نیوز نیز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، مردی که بیابان‌ ها، کوه‌ ها و دره‌ ها او را بهتر از خیابان‌ ها، کاخ‌ ها و برج‌ ها می ‌شناختند را به تمامی آزادگان جهان تسلیت می گوید. بلاشک مجاهدت ها و رشادت های این مجاهد فی سبیل الله در نزد خداوند متعال مأجور است و در یاد و خاطره ملت شریف ایران باقی خواهد ماند. 

گفتنی است، این ترور ناجوانمردانه که منجر به شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و همراهانش گردید، بامداد روز (جمعه) سیزدهم دی ماه 98 در مسیر فرودگاه بغداد در حمله بالگردهای آمریکایی رخ داد. 





ارسال نظر