تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۹۶۴
تعداد بازدید: ۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

انتشار یکصد و سی و پنجمین شماره نشریه "مهندسی دریا"

یکصد و سی و پنجمین شماره نشریه "مهندسی دریا"، ارگان انجمن مهندسی دریایی ایران، مورخ بهمن ماه 98 منتشر شد.
به گزارش مارین نیوز، یکصد و سی و پنجمین نشریه خبری – تحلیلی "مهندسی دریا" منتشر شد. گفتگو با مدیران و متخصصان دریایی در خصوص مسائل و مشکلات صنعت دریایی، فارغ التحصیلان رشته مهندسی دریا و همچنین گزارش از فعالیت ها و اقدامات اخیر در حوزه دریایی و صنعت نوپا پرورش ماهی در قفس از جمله مطالب این شماره از نشریه می باشد. 
در سرمقاله این نشریه آمده است، موقعیت ژئوپلیتیک، منابع غنی انرژی و غذا، نقش آفرینی به عنوان کریدور شمال جنوب در منطقه جنوب غرب آسیا و دسترسی به آب های آزاد تنها بخشی از ظرفیت های کشور در حوزه دریا است که به دلیل نداشتن تسهیلات و حمایت های لازم آنچنان که باید و شاید مورد استفاده قرار نمی گیرند. در بخشی دیگر از این سرمقاله نوشته شده، در شرایط کنونی لازم است اقداماتی مانند اجرایی سازی نقشه راه فناوریهای دریایی کشور، ابلاغ سند توسعه صنایع دریایی جهت اجرا و برنامه ‏ریزی مناسب برای خروج از تحریم ‏ها و همچنین عدم صدمه دیدن زیرساخت‏ های ایجاد شده و برگشت به عقب، انجام شود. 
"مهندسی دریا" نشریه ای خبری – تحلیلی آموزشی با سابقه 20 ساله در حوزه صنایع و امور دریایی كشور می باشد که از 1378 فعالیت رسمی خود را با صاحب امتیازی انجمن مهندسی دریایی ایران آغاز نموده است. این نشریه که تاکنون 135 شماره از آن چاپ و منتشر شده است، پذیرای مقالات، گزارشات و نقدهای اساتید، دانشجویان و علاقه مندان صنایع دریایی کشور می باشد. 
جهت ارتباط، کسب اطلاعات بیشتر و همچنین درج آگهی و اطلاع از طرح های تخفیف با شماره های 7-44273495-021 تماس حاصل نمایید. 

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند شماره 135 مهندسی دریا را از طریق لینک زیر مشاهده و دریافت نمایند. 





ارسال نظر