تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۰۴۰
تعداد بازدید: ۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

دستور رئیس جمهور برای اولویت قراردادن توسعه پرورش ماهی در دریا

رئیس جمهور در گفت وگو با وزیر جهاد كشاورزی توسعه پرورش ماهی در دریا را در راستای جهش تولید یکی از اولویت های مهم در حوزه كشاورزی خواند.
به گزارش مارین نیوز، ‎طرح بزرگ تنظیم و انتقال آب‌ های گرمسیری با هدف مدیریت و كنترل آب ‌های سطحی و جلوگیری از وقوع سیل، تأمین آب شرب كشاورزی و نیازهای ضروری مردم و توسعه استان‌های غرب و جنوب كشور درحال اجراست.
رئیس جمهور در گفت وگو با وزیر جهاد كشاورزی، طرح گرمسیری را از جمله اولویت های مهم در حوزه كشاورزی كشور خواند و با توجه به اعتباراتی كه به همین منظور اختصاص یافته، دستورات لازم را برای پیشبرد سریع این طرح به كاظم خاوازی داد.
‎حجت الاسلام و المسلمین دكتر حسن روحانی در ادامه این گفت و گو با اشاره به بارش های رحمت الهی و ایجاد آمادگی های لازم برای كشت بهاره كشاورزان، تاكید كرد كه اقدامات لازم در این عرصه، به عنوان یك اولویت در حوزه كاری این وزارتخانه مدنظر باشد.
رئیس جمهور همچنین طرح توسعه گلخانه ها و لزوم توجه به توسعه آنها، توسعه پرورش ماهی در دریا، توجه به طرح مناطق گرمسیری و تدوین یك برنامه جامع برای استفاده از اراضی دیم در راستای جهش تولید را از اولویت های مهم در حوزه كشاورزی خواند.





ارسال نظر