تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۰۴۷
تعداد بازدید: ۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

فعالیت های بندری و دریایی بندر چابهار با رعایت و نظارت جدی ضوابط بهداشتی

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان در شرکت های خدمات رسان دریایی و بندری را از اولویت های اصلی دانست و بر نظارت و بازرسی بر حسن اجرای این دستورالعمل ها تأکید کرد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بر استمرار فعالیت های بندری و دریایی، شرکت های پیمانکاری و بازگشت به کار کارکنان با حفظ پروتکل های ابلاغی و با نظارت بازرسان HSE و مدیریت بحران بندر خبر داد.
بهروز آقایی با تاکید بر حفظ و صیانت از نیروی انسانی، شاغلین و ارباب رجوع و همچنین سلامت انجام فرآیندهای اداری و عملیاتی را بعنوان یک ضرورت عنوان کرد و افزود: در این راستا و بر اساس استانداردهای موجود ضدعفونی و گندزدایی محوطه های عملیاتی، اداری و محوطه های مسکونی و همچنین پایش افراد متردد در بنادر بصورت مستمر در دستور کار واحدهای متولی قرار دارد. 
وی ادامه داد: اطلاع رسانی و هماهنگی های بعمل آمده با واحدها و شرکت های فعال در بندر استمرار فعالیت ها با شیفت بندی و فاصله گذاری هوشمند بر اساس ضوابط ابلاغی صورت می گیرد.


آقایی از شروع به کار مجدد کارکنانی که خود و یا بستگان نزدیک آنها به سایر مناطق تردد داشته اند پس از انجام آزمایشات مربوطه و ارائه گواهی سلامت پس از طی دوره مورد نیاز قرنطینه خانگی و پایش کنترلی خبر داد.
 مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در راستای کنترل، پایش و مراقبت های ویروس کووید ۱۹، همزمان با ضدعفونی و گندزدایی معابر، محوطه ها، ساختمانها و تجهیزات، در سطح بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و محوطه های مسکونی سازمانی؛ همکاری با دستگاه های مرتبط سطح شهرستان انجام شده است.





ارسال نظر