کد خبر: ۳۷۲۱۵
تعداد بازدید: ۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

شهرک صنایع دریایی هرمزگان آماده انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران در بخش کشتی سازی

مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی هرمزگان گفت: شهرک صنعتی صنایع دریایی به وسعت ۲۲۰ هکتار برای استقرار صنایع کوچک و متوسط مرتبط با صنایع بزرگ کشتی سازی آماده برای انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران در بخش ‌های مرتبط این صنعت است.
به گزارش مارین نیوز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی هرمزگان ضمن بیان اینکه با راه اندازی شهرک صنعتی صنایع دریایی در محدود مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل بندرعباس، تمام نیاز‌های مرتبط با صنایع کشتی سازی در استان تامین خواهد شد، گفت: این شهرک برای انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران در بخش ‌های مرتبط با کشتی سازی آماده است.
سید امیر امیری زاد گفت: در ۴ ماه امسال حدود ۶۰ هکتار از اراضی شهرک ‌های صنعتی استان در قالب ۳۶ قرارداد سرمایه‌ گذاری واگذار شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ و نیم برابر شده است.
امیری زاد افزود: دو ناحیه صنعتی جدید امسال مصوب شد و تا شهریور دو ناحیه جدید دیگر هم مصوب و عملیات اجرایی این ناحیه‌های صنعتی تا پایان سال آغاز خواهد شد.
وی گفت: امسال ۵ واحد صنعتی غیر فعال در استان به چرخه تولید بازگشتند و ۴۵ واحد تا پایان سال به چرخه تولید باز خواهند گشت و زمینه اشتغال مجدد حدود ۹۰۰ نفر فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی هرمزگان گفت: پارسال ۴۶ واحد صنعتی غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگشتند و۸۴۰ مشغول بکار شدند.
امیری زاد افزود: استان هرمزگان دارای ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی تاکنون به بهره برداری رسیده و ۳ شهرک و ناحیه صنعتی مربوط به بخش خصوصی است.
وی گفت: در این شهرک ‌ها ۴۴۳ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۵۹۰۰ نفر فعالیت می ‌کنند.




ارسال نظر