کد خبر: ۳۷۲۹۹
تعداد بازدید: ۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

طراحی و نصب نردبان RL200 در اسکله های بندر شهید باهنر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از طراحی و نصب نردبان RL200 با بهره گیری از تکنولوژی داخلی در اسکله های این بندر خبرداد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اعلام این خبر، اظهار داشت: این نوع از نردبان ها در راستای تکمیل پروژه اصلاح اسکله های ۵ و ۶ بندر شهید باهنر، بصورت کاملا ایرانیزه و برای اولین بار در سطح بنادر کشور صورت پذیرفته است.


حمیدرضا محمد حسینی تختی با بیان اینکه نردبان های طرح RL200 در نظر گرفته شده در این پروژه دارای یک قسمت ثابت سه پله ای بر روی پیشانی عرشه همراه با قسمت انعطاف پذیر 15 پله ای است، اظهارداشت: این نردبان بصورت آویزان به قسمت ثابت، منظم و قسمتی از آن درون آب قرار میگیرد.


وی افزود: نردبان های مذکور به تعداد ۳۰ عدد در کل طول اسکله های ۲ تا ۶ بندر شهید باهنر به فواصل ۳۰ متری از یکدیگر جانمایی شده است. 
به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر تا پیش از این ساخت نردبان های Rl200 توسط شرکت های خارجی ساخته می شد که در انجام پروژه اصلاحی بندر شهید باهنر، با اعتماد به توان و دانش متخصصان داخلی و استفاده از تکنولوژی بومی این نردبان ها شبیه سازی و جایگزین نمونه خارجی با همان کیفیت شده است. 






ارسال نظر