کد خبر: ۳۷۳۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

سامان کالا توان ابزار جزء 10 ایده پرداز برتر رویداد ملی فناوری های نوین صنایع دریایی

در اولین رویداد ملی ایده پردازی فناوری های نوین در صنایع دریایی کشور شرکت سامان کالا توان ابزار عنوان دومی این رویداد را کسب کرد.
به گزارش مارین نیوز، اولین رویداد ملی ایده پردازی فناوری های نوین در صنایع دریایی کشور توسط مرکز نوآوری و فناوری دریایی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ستاد توسعه فناوری‌ های فضایی و حمل‌ و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان مازندران در آبان ماه 99 و با حضور مدیران ارشد صنایع دریایی کشور و وزارت علوم در دانشگاه علوم دریایی بهشهر برگزار گردید.


بالغ بر 170 ایده توسط متخصصان این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت که 30 ایده به مرحله نهایی راه یافته و در نهایت  10 ایده برتر انتخاب شد.  
از میان 10 ایده برتر شرکت سامان کالا توان ابزار تنها تولید کننده ابزار آلات پیشرفته هیدرولیک مورد استفاده در صنایع کشتیرانی و دریایی با مدیریت ابراهیم چگینی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین با ارائه 2 ایده تحت عناوین "مهره بر هیدرولیک" و "پیچ کش هیدرولیک"موفق به کسب عنوان دومی این رویداد گردید. 





ارسال نظر