کد خبر: ۳۷۵۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

فراخوان عمومی دعوت به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران

هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران از کلیه فعالان حوزه دریایی و علاقه مندان دعوت نمود با پر نمودن فرم درخواست عضویت به انجمن مهندسی دریایی ایران ملحق شده و در گام های شتابان پیش رو، این انجمن را یاری نمایند.
به گزارش مارین نیوز، هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران اعلام نمود، این انجمن در نظر دارد "با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و پشتوانه جامعه بزرگ دریایی کشور" مسیر اشتباه اختلافات گذشته را قویا کنار گذاشته تا مسیر اتحاد، همدلی و هم افزایی را مجددا در پیش گیرد.
بدون شک در مسیر گام دوم انقلاب، یکی از عوامل اصلی در تحول اقتصادی و صنعتی کشور و محرومیت زدایی از مناطق جنوبی و ساحلی کشور، تکیه بر دریا و جدیت در مسیر توسعه دریامحور است. ترکیب جدید هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران تلاش دارد هرچه سریعتر خود را با تحولات گام دوم انقلاب، همگام نموده و کاستی های گذشته را جبران کرده و آن را به نقطه اوج بازگرداند.
از این رو از همه اعضای حقیقی و حقوقی انجمن که تاکنون موفق به تمدید عضویت نشده یا از ابتدا عضویت نداشته اند دعوت می شود با پر نمودن فرم درخواست عضویت به انجمن مهندسی دریایی ایران ملحق شده و در گام های شتابان پیش رو، این انجمن را یاری نمایند. 
همچنین از ایده ها و نظرات نخبگان جامعه دریایی در هر سطحی و در هر زمینه ای از حوزه وسیع و فراگیر صنایع دریایی استقبال می شود.
انشاالله فعالیت های دوره جدید انجمن با انتخاب اعضای هیات مدیره جدید و پشتوانه جامعه دریایی کشور، بسیار سریع، درخشان و تحول آفرین باشد.

خاطر نشان می شود، متقاضیان می ‌توانند با مراجعه به سایت انجمن در آدرس iraname.com نسبت به ثبت ‌نام و ارسال مدارک اقدام نمایند. 








نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن رضا صفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
با سلام
جای بسیار خوشحالی است که نیروهای جوان و توانمند سکان انجمن وزین مهندسی دریایی ایران را بر عهده گرفته اند انشالله با تدابیر عالیه و تلاش آنان و حمایت جامعه دریایی و اعضای محترم مجددا انجمن شکوفاتر از قبل در خدمت جامعه دریایی قرار گیرد
موفق و پبروز باسید
ارسال نظر