کد خبر: ۳۷۹۷۴
تعداد بازدید: ۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

اجرای طرح تحول اقتصادی دریا محور در ۳۰ روستای استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با نگاه‌ تحولی دولت به حوزه سواحل و دریا، اجرای طرح تحول اقتصادی دریا محور (پایه) برای ۳۰ روستای این استان پیش بینی شده است.
به گزارش مارین نیوز، اسماعیل سجادی منش با اعلام این خبر گفت: در این طرح که از نقاط ساحلی شهرستان دیلم تا شهرستان عسلویه اجرا خواهد شد، زیرساخت های گردشگری بهینه جهت استفاده مردم و گردشگران با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ایجاد خواهد شد.
وی اظهارداشت: در این طرح، زیرساخت های ساحلی با ایجاد فضای مناسب حتی در لب ساحل پیش بینی شده است تا مردم منطقه و گردشگران بتوانند از این فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببرند و هم از شناورها، قایق ها و بازی های دریایی در کنار آن روستا استفاده کنند.


مدیرکل  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر  بیان کرد: باتوجه به ظرفیت بالایی که گناوه در حوزه گردشگری و ساحل دارد، اجرای طرح تحول اقتصادی دریا محور دولت سیزدهم، برای چندین روستای ساحلی این شهرستان پیش بینی شده است.
سجادی منش گفت: تلاش خواهیم کرد این طرح که از حمایت و مساعدت سازمان برنامه و بودجه و استاندار بوشهر برخوردار است، در کنار سازمان ها و نهادهایی دیگر از جمله  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نحو مطلوب و شایسته اجرا شود.
شهرستان گناوه از مقاصد اصلی سفر گردشگران و مسافران به استان بوشهر بخصوص در ایام تعطیلات نوروز است.
این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز امسال بیشترین آمار جذب گردشگر را در استان بوشهر به خود اختصاص داد.









منبع: ایرنا
ارسال نظر