تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۴۲۰
تعداد بازدید: ۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

فراخوان اولین نشست هم اندیشی برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور

انجمن مهندسی دریایی ایران در نظر دارد مصوبه نوسازی ناوکان دریایی را به مطالبه عموم جامعه دریایی کشور تبدیل نماید.
رئیس هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران در این ارتباط به خبرنگار مارین نیوز، گفت: انجمن تاکید دارد که از فرصت ایجاد شده توسط مصوبات دهمین جلسه شورای عالی صنایع برای توسعه صنایع کشتی سازی و تجهیزات وابسته کشور حداکثر بهره برداری صورت گیرد.
حسن رضا صفری با تاکید به اینکه ما برای توسعه نیازمند یک الگو هستیم تا بدانیم به کدام سمت حرکت کنیم، افزود: پس از بررسی های صورت گرفته در انجمن به نظرمان میرسد که کشتی سازی ناب میتواند به عنوان یک میزان برای ارزیابی وضعیت جاری صنایع کشتی سازی کشور قرار گیرد و در نظر داریم این انتخاب را در معرض نقد و تبادل نظر کلیه ذینفعان این صنعت قرار دهیم.
وی اضافه کرد: به عبارت دیگر، ما به دنبال شفاف کردن نقطه شروع و همچنین جهت حرکت در مسیر پیشرو هستیم. بنابراین از تمام ذینفعان این حوزه درخواست مشارکت داریم. ما باید با همفکری یکدیگر هر چه سریعتر به یک جمع بندی جامع، متقاعد کننده و قابل اجرا از برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور برای طرح در جلسه یازدهم شورای عالی صنایع دریایی که به نظر میرسد طی 2 یا 3 ماه آینده برگزار خواهد شد، برسیم.
به گزارش روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، متن فراخوان اولین نشست هم اندیشی در برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور، به شرح زیر می باشد:
اولین نشست هم اندیشی در برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور
انجمن مهندسی دریایی ایران به دنبال تصویب برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور در نظر دارد نشست های هم اندیشی در جهت تبدیل مصوبه شورای عالی صنایع دریایی به مطالبه عموم جامعه صنایع دریایی و همچنین ترسیم مسیر راه پیشرو برای جذب حداکثری بازار نیاز کشور به انواع کشتی ها توسط صنایع داخلی، برگزار نماید.
در راستای اهداف فوق و به منظور بهره گیری از ظرفیت شبکه متخصصین کشور برای ارزیابی قابلیت های سازندگان کشتی بر مبنای "الگوی تولید ناب"، بدینوسیله از کلیه اساتید، متخصصین و دانشجویان رشته کشتی سازی دعوت می گردد تا با حضور موثر در اولین  نشست هم اندیشی، انجمن را در راستای ارتقای صنایع کشتی سازی کشور به عنوان یکی از محورهای اصلی اقتصاد دریا، همراهی نمایند.
ارائه کننده: دکتر شهراد کوکبی
محل برگزاری:  ساختمان صنعت، معدن و تجارت (شهید نادری)، طبقه همکف، سالن شهید همت
آدرس: تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، نبش خیابان شهید حجت دوست، پلاک 15
زمان برگزاری: سه شنبه 13 تیرماه ساعت 8:00 الی 10:30 صبح.





نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
0
انجمن قبلها هم از این نشست ها و سمینارها برگزار می کرد ولی لذتی که در خرید هست نمی زاره اتفاقات خوبی برای این صنعت بیافته
شهراد کوکبی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
0
سلام،
آنچه واقعا نیار دارند بخرند ولی نه آنچه که طی 10 سال اینده توان ساختش در داخل وجود دارد و این وابسته به همت و مطالبه سازندگان داخلی است.
ارسال نظر