تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۵۴۵
تعداد بازدید: ۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم، عضو حقوقی جدید انجمن مهندسی دریایی ایران

شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم (سهامی خاص) از جمله شرکت‏ هایی است که به تازگی به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده است و با به ‌خدمت گرفتن مهندسان متخصص در حال حاضر ساخت و بهره ‌برداری اسکله نفتی پاسارگاد قشم را مدیریت می‌ نماید.
به گزارش مارین نیوز از روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم (سهامی خاص) از جمله شرکت‏ هایی می باشد که اخیراً به عضویت حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده است. ضمن تبریک به این شرکت جهت پیوستن به خانواده بزرگ حوزه دریایی، خدمات و توانمندیهای این شرکت مطابق با اطلاعات دریافتی از روابط عمومی شرکت فوق در ادامه معرفی می گردد.
مدیر عامل: مهندس سید عباس مرتضوی پور
شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم (سهامی خاص) یکی از شرکت ‌های زیر مجموعه شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در تاریخ  1394/06/18 به ثبت رسیده است.
محورهای اصلی فعالیت این شرکت شامل موارد زیر می شود:
  • مدیریت، راهبری، مطالعات مهندسی، خرید، ساخت و نصب و پیش راه اندازی، راه اندازی و بهره برداری، تعمیر و نگهداری سازه های ساحلی، فراساحلی، پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی و پایانه های صادراتی
  • ارائه خدمات بندری به کشتی های تجاری و خدماتی 
  • تأمین، خرید و فروش و اجاره تجهیزات صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاهی و تامین، خرید، فروش، اجاره و مدیریت انواع شناورها و تجهیزات، ادوات و ماشین آلات 
  • انجام کلیه فعالیت های مدیریت و راهبری، مطالعات مهندسی، خرید و تامین کالای داخلی و خارجی، ساخت، نصب، پیش راه اندازی و راه اندازی و تعمیر و نگهداری و بهره برداری و پشتیبانی مربوط خطوط انتقال آب و شبکه های اب و فاضلاب، تونل های آب، مخازن آب و شبکه های توزیع آب، تاسیسات و تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب بزرگ، ایستگاههای پمپاژ آب و فاضلاب بزرگ، شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب، کانالهای انتقال آب و شبکه های آبیاری و زهکشی

خط مشی سیستم HSE این شرکت شامل: 
  • حذف و به حداقل رساندن تلفات و آسيب‌ های انسانی و بیماری ‌های شغلی. 
  • حذف و کاهش آلاينده‌ ها و حرکت در جهت به حداقل رساندن مشکلات محیط‌ زیستی
  • نهادينه نمودن فرهنگ رعايت مقررات، اصول و روش‌ های بهداشتی، ايمنی و محیط‌ زیست در ميان کليه پرسنل شرکت و پيمانکاران. 
  • ارتقاء سطح آگاهی کارکنان در راستای شناسایی خطرات، محیط ‌کار، قوانین، الزامات و آئین‌نامه ‌های بین المللی در خصوص سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست. 

شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم با به‌خدمت گرفتن مهندسان متخصص در حال حاضر ساخت و بهره ‌برداری اسکله نفتی پاسارگاد قشم مدیریت می‌ نماید.
معرفی پروژه:
اسکله نفتی پاسارگاد قشم در شمال جزیره قشم به منظور پهلوگیری کشتی‌ های 7،000 الی 70،000 تنی جهت تخلیه خوراک و بارگیری برشهای مختلف نفت سنگین، با ظرفیت سالانه 17/5 میلیون تن در سال مواد هیدروکربنی مایع احداث و در حال بهره ‌برداری می ‌باشد.
این پروژه مشتمل بر احداث راه دسترسی سنگی، پل دسترسی (به منظور تأمین آبخور 20 متر)، سه پست اسکله شمع و عرشه جهت پهلوگیری شناورها، دلفین‌ های پهلوگیری و مهاری، ساختمان های جانبی، سازه آبگیری از دریا و خطوط لوله انتقال به همراه کلیه تجهیزات تخلیه و بارگیری می ‌باشد.
ارتباط با شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم: 79712000- 021 داخلی 3902




ارسال نظر