کد خبر: ۶۰۰۹
تعداد بازدید: ۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

بزرگترین باشگاه ورزش‌های دریایی كشور احداث می‌شود

مدیر پروژه پارك آبی رامسر از احداث بزرگترین باشگاه ورزش‌های دریایی و ساحلی در رامسر خبر داد.

به گزارش مارین نیوز، محسن جلیل‌نژاد در حاشیه بازدید مسؤولان شهرستانی از روند اجرایی پارك آبی در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر نخستین باشگاه جت اسكی شمال كشور را به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسانده‌ایم و در آینده افتتاح بزرگترین باشگاه ورزش‌های دریایی و ساحلی كشور را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: از خرداد ماه 88 كار را با كمی تأخیر به دلیل برخی مشكلات مكانی در زمین استیجاری شهرداری به طوری آغاز كردیم كه این فضا محلی برای جمع‌آوری زباله‌های شهر بوده است و حال پس از 10 ماه كار كردن به شكل مطلوبی ساماندهی شده است.

جلیل‌نژاد بیان داشت: در حال حاضر در این پارك 25 دستگاه جت اسكی موجود است و سعی كرده‌ایم كه بهترین مصالح و اجناس را در این پروژه استفاده كنیم و در حال حاضر این پروژه دارای اسكله، آلاچیق، پیست موتورهای چهارچرخه ATV، بوفه و ... است كه دو استخر سرپوشیده نیز پیش‌بینی شده است كه با همكاری مسئولان امر به پارك آبی تبدیل می‌شود.

وی تصریح كرد: برای این پروژه بالغ بر 80 میلیارد ریال سرمایه پیش‌بینی كرده‌ایم كه تاكنون بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

جلیل‌نژاد تاكید داشت: ما تاكنون از هیچگونه تسهیلات بانكی استفاده نكرده‌ایم و اگر نیاز به سرمایه بالاتری نیز باشد هزینه خواهیم كرد.

وی در پایان گفت: با احداث این پارك آبی، بعد از مشهد دومین پارك آبی سرپوشیده ایران در رامسر ایجاد می‌شود.

ارسال نظر