کد خبر: ۷۴۵۵
تعداد بازدید: ۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

وعده سفارش كشتی به ایزوایكو عملی نشد

مدیر امور بین‌الملل مجتمع كشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایكو) گفت: امیدواریم كشتی ایران - شهركرد را تا پایان امسال تحویل شركت كشتیرانی دهیم.

سعید ذرهون در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی ابراز امیدواری كرد كه تا سال آینده نیز كشتی ایران ـ كاشان به شركت كشتیرانی تحویل داده شود.

او با اشاره به اینكه «كشتی ایران - كاشان امسال به آب انداخته می‌شود»، عنوان كرد: در بخش تعمیرات نیز سعی كرده‌ایم قیمت‌های خود را 10 درصد از قیمت شركت‌های دیگر پایین‌تر بیاوریم تا به مشكلی در زمینه تعمیر كشتی‌های مختلف برنخوریم.

وی افزود: در بخش تعمیرات كشتی مهمترین عامل نیروی انسانی است كه در ایران ارزان بوده و به همین دلیل می‌توانیم در صنعت تعمیر كشتی با كشورهای دیگر رقایت كنیم.

مدیر روابط بین‌الملل ایزوایكو همچنین از تعدیل نیروی این شركت در اوایل سال جاری خبر داد و افزود: تعدادی از كارگران به دلیل بی‌كفایتی از شركت اخراج شدند كه البته در این زمینه بزرگنمایی‌های زیادی در برخی رسانه‌ها انجام شد.

مدیر امور بین‌الملل ایزوایكو همچنین با اشاره به اینكه «وعده مسؤولان دولتی برای دادن سفارش ساخت كشتی به شركت ایزوایكو تاكنون محقق نشده است»، تصریح كرد: این در حالیست كه ایزوایكو طی چند سال اخیر توانسته سرعت ساخت كشتی‌هایش را افزایش دهد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Russian Federation
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
0
0
  چرا سايت شما تريبون رسمي اين شركت و شركت اي مشابه شده و نقد ي به عملكرد اين شركت وارد نميكند در حوزه تعديل كاركنان و اعمال مديريت قطعا گزارش درست نميباشد / ضعف هاي اين شركت در حد فاجعه هست به عنوان مثال در خصوص خبر قبلي شما مثلا ساخت نفت كش ها با مشاركت كر هاي ها يك بحث كا رشناسي دارد و سابقه ان در نظر گرفته نميشود قبلا يك شركت مهندسي كره اي به نام كوماك 5 ميليارد تومان گرفته بود كه اين كار را انجام دهد سو مديريت باعث شد اين شركت بدون انجام تعهدات از ان مجموعه 2 سال قبل خارج شود و تيم مهندسي شركت در تهران نيز تعديل و حذف شد و حال دست به دامان يك شركت كره اي ديگر بدون هيچ صلاحيتي شده اند با سفارش شركت نفت كش و يا شركت اسما به بندر عباس منتقل شده در حالي كه 3 ساختمات در اجاره شركت در تهران هست و مديران و كاركنان حالا بالعمكس از بندر به تهران ماموريت متناوب ماهانه دارند
ارسال نظر