کد خبر: ۸۲۹۳
تعداد بازدید: ۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

بازدید مدیران ارشد شبکه خبر از ایزوایكو

مدیران شبکه سراسری خبر چهارشنبه گذشته از امکانات ساخت و تعمیر کشتی در ایزوایکو  بازدید كردند و در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز و همچنین مدیران روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی و ایزوایکو برگزار شد؛ از وضعیت پروژه‌های جاری و برنامه‌های آتی این مجتمع مطلع شدند.

به گزارش مارین نیوز، در این جلسه مهندس جمال‌آبادی، مدیرعامل پرشیا هرمز، ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در این شرکت از رسانه‌ها دعوت كرد تا با پوشش مناسب خبری، زمینه‌های کمک به این صنعت  مهم دریایی را فراهم آورند.

مهندس دهقانی، قائم‌مقام پرشیاهرمز، نیز حجم کارهای در حال انجام را «خوب ولی قابل بهبود و پیشرفت» دانست و گفت: این مجموعه پتانسیل خوبی جهت انجام تعمیرات شناورها دارد؛ ولی هنوز زمینه‌های قابل بهبود وجود دارد و می‌بایست نسبت به تجهیز مناسب‌تر  آن اقدام كرد.

همچنین، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ایزوایکو ضمن تشریح تاریخچه و وضعیت ساخت و تعمیر کشتی در کشور و مجتمع ایزوایكو گفت: تاكنون، گام‌های بلندی در این صنعت برداشته شده است و ایزوایکو دورخیز بلندتری برای پیشرفت این صنعت در آینده نزدیک خواهد داشت.

سعید ذرهون یادآور شد: با تکمیل حوضچه‌های خشک در مجموعه كشتی‌سازی بندرعباس، توان ساخت و تعمیر سوپر شناورها تا ظرفیت 350 هزار تن ایجاد خواهد شد؛ هر چند که هم‌اکنون، توان ساخت تا 40 هزار تن و تعمیر تا 80 هزار تن در این مجموعه وجود دارد که تعمیر 57 کشتی در سال 88 و تحویل اولین کشتی اقیانوس‌پیمای ساخت کشور مؤید این امر است.

پس از این جلسه، مدیران شبکه خبر از کشتی‌های در حال ساخت و تعمیر دیدن كردند.

ارسال نظر