
با سلام
لطفا نام شناورهای ASD ساخته شده در ایران را بنویسید < یعنی شما حتی تعریف شناور ASD را نمیدانید ؟ نوشته اید بارها ؟؟؟؟؟؟ لطفا اطلس را مطالعه نمائید دوست عزیز
سلام
|
در نظر داشته باشد بالاخره زمان تحویل مهم است ، نمشود یک شرکت سفارش ساخت ASD بدهد و ما تازه تحقیق کنیم ، ASD چه نوع شناوری است یا بگوییم خرجش گرونه ، قطعه ش نیست ، اصلا تو بلدی راهبریش کنی ،....
با سلام شركت شناورسازان صنعت دريا اعلام امادگي خود را جهت ساخت asd اعلام مينمايد
|
طراحی ، قیمت ، زمان تحویل ، درصد فاینانس یا ، شرایط پرداخت را اعلام نمائید.
با سلام خدمت تمامي دوستان
آینده صنعت دریایی در دست با کفایت جوانان غیور و دلسوز این صنعت میباشد به امید روزی که این گونه خبر ها روزانه در این سایت درج گردد
واقعا چرا با این صنعت به این شکل بازی می کنند، نیازهای کشور به شناور زیاده اما هیچ موقع دقیقا اعلام نمیشه و یکدفعه می فهمن که شناور نیاز دارن و وقت سفارش به داخل نیست! واقعا شیرینی که در خرید است در ساخت نیست !
|
دوست عزیز کافر همه را به کیش خود پندارد .اتفاقا شیرینی که در ساخت است در خرید نیست، چون خرید 1 پورسانت دارد و ساخت 1000 مورد ..... هر کس بفکر خویش است
تو ایران فقط به فکر دور زدن صنایع داخلی خودشون هستند، یعنی ایران را به خودزنی مجبور می کنند. تو کشور کانادا دولت با بخش خصوصی کانادا برای نیازمندیهاش قرارداد 30 ساله برای ساخت 170 فروند شناور بسته یا در هند در سال 2002 برای 5 سال ، قانون حمایت از صنعت کشتی سازی هند به تصویب رسید. اینا همشون دارن کشورشونو میسازن و رانت و اختلاصو به حداقل رسوندن.
باز هم سوال خودم رو تکرار میکنم کدام کشتی سازی در ایران توان ساخت یدک کش در 6 ماه با فاینانس 5 درصد دارد؟درحال حاضر 8 سفارش موجود و آماده عقد قرارداد میباشد>
باز هم سوال خودم رو تکرار میکنم کدام کشتی سازی در ایران توان ساخت یدک کش در 6 ماه با فاینانس 5 درصد دارد؟درحال حاضر 8 سفارش موجود و آماده عقد قرارداد میباشد>
سلام علیکم،نمیدونم مطلع هستید یا اینکه نه؟معاون اداری مالی بندر شهید رجایی(حسینی) بهمراه معاونت دریایی(نوفرستی)و...سفارش ساخت شناور مسافری دادن به چین قراردادشم بستن و بعدشم از وجوه اداره شده سازمان بنادر استفاده کردن!کی دنبال حمایت از کشتی سازیای داخلی باید باشه؟؟؟وقتی خود دستگاه دولتی وارد کننده شناور شده؟؟اونم ده تا شناور!!!
یک مثال خدمت دوستان علاقمند به این مبحث ASD
|
آیا برای این موضوع مستند هم دارید؟ ( خرید شناور 2 میلیون دلار بالاتر ، ایا قرارداد این شرکت رو مطالعه کرده اید؟؟؟
اگر همین الان یه شناور asd با تمام تکنولوژی تو ایران ساخته شده باشه و آماده تحویل، باز هم به چشم نمیاد و مرغ همسایه غازه ،
|
البته از سایت مارین نیوز بعید هست که این ادعاهای بی اساس و بدون مدرک را بدین گونه مطرح کند اما در پاسخ شما فرد محترم از هزاران دلیل عدم موفقیت کشتی سازی های داخلی فقط به طرح یکی بسنده می کنم. از تفاوت های مهم کشتی سازی های خارجی با ایرانی نحوه پرداخت مبلغ به آنهاست. کشتی سازی های ایرانی مبلغ را به صورت پیش پرداخت دریافت کرده و بدقولی در تحویل که جای خود را دارد و اگر خریدار درخواست وام از داخل داشته باشد با سود کمتر از 18 الی 20 درصد امکان دریافت وام نیست. شما همین شریط را با فاینانس های کشتی سازی های خارجی با سود اندک و مدت پرداخت طولانی مقایسه کنید. شناورهای آماده تحویل آنها نیز که جای خود را دارد.
بالاخره این جوری که نمیشه همه باید کمک کنن و از صنایع داخلی حمایت کنند. یکی از مشکلات اصلی عدم اعلام نیازمندیهای کشور می باشد. اگر این آمار را می دانستیم شناورهایی نیاز فوری داریم خریداری می شد و در کنارش به صنایع داخلی هم فرصت داده می شد برای شناورهای مورد نیاز آینده برنامه ریزی کنند.