کد خبر: ۸۱۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

گردهمایی کارگروه سرمایه‌گذاری و مناطق ویژه بنادر کشور

چهارمین گردهمایی کارگروه سرمایه‌گذاری و امور مناطق ویژه و آزاد بنادر کشور به مدت سه روز در بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش مارین نیوز، مدیرکل امور مناطق، بازاریابی و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه این گردهمایی گفت: تبیین سیاست‌های کلی سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص سرمایه‌گذاری و ایجاد رویه واحد در بنادر یکی از اهداف اصلی این گردهمایی سالانه است.

حمیدرضا آبائی افزود: در سه روز برگزاری این گردهمایی، موانع، مشکلات اجرایی و چالش‌های فراروی سرمایه‌گذاری در بنادر بررسی و و برای برون‌رفت از آن بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

وی با تأکید بر تشکیل کارگروه‌های متعدد تخصصی در این گردهمایی خاطرنشان کرد: در این کارگروه‌ها مسائل به صورت تخصصی تفکیک شده و پس از تبادل نظر و بحث‌های کارشناسی، مصوبات هر یک از کارگروه‌ها در کارگروه اصلی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 آبائی با اشاره به اینکه «این نخستین بار است که این گردهمایی به صورت مشترک بین واحدهای مختلف و با هدف ایجاد رویه واحد برگزار می‌شود»، گفت: از آنجا که مباحث مربوط به امور مناطق ویژه و آزاد و رویه‌های اجرایی آن رابطه مستقیمی با جذب سرمایه‌گذاری دارد؛ این تصمیم اتخاذ و اجرا شده است.

 گفتنی است، معاونین دریایی و بندری، رؤسای ادارات امور بندری، امور مالی، گارد و حقوقی بنادر کشور و ادارات امور مناطق، سرمایه‌گذاری و تعرفه سازمان بنادر از شرکت‌کنندگان این گردهمایی هستند.

ارسال نظر