کد خبر: ۸۱۳۲
تعداد بازدید: ۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

صدر رایزنی‌های خود برای کرسی وزارت را تكذیب كرد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به انتشار خبری مبنی بر تلاش وی برای كسب كرسی وزارت راه‌وترابری و بركناری حمید بهبهانی از این پست، واكنش نشان داد.

به گزارش مارین نیوز، اواخر هفته گذشته و در پی برخی تغییرات در سطح معاونان وزارت راه و ترابری، یک سایت خبری از احتمال جایگزینی سیدعطاءالله صدر با حمید بهبهانی خبر داد و مدعی شد: رابطه خوب صدر با مجلس و دیدارهای او با محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس‌جمهوری، علت اصلی این پیش‌بینی بوده است.

در پی انتشار این خبر، صدر در گفت‌وگویی كه امروز در پایگاه رسمی سازمان بنادر و دریانوردی منعكس شد؛ گفت: انتشار این اخبار تنها با انگیزه اخلال در همکاری‌های مناسب میان خدمتگذاران دولت صورت می‌گیرد.

معاون وزیر راه و ترابری افزود: در حال حاضر، معاونت بنادر و دریانوردی تحت امر وزیر محترم راه و ترابری و معاون اول رییس‌جمهوری تمام همت خود را مصروف افزایش سهم بندر شهیدرجایی در ترانزیت و ترانشیپ منطقه و بدل کردن این بندر بعنوان هاب منطقه در رقابت با امارات کرده است.

صدر تأکید کرد: هم‌اکنون رابطه همکاری مناسبی میان این معاونت و وزیر محترم راه و ترابری برقرار است و اینگونه شایعات قادر به تخریب این رابطه و زمینگیر کردن پروژه توسعه بندر شهیدرجایی نخواهد بود.

معاون وزیر راه و ترابری افزود: عده‌ای که منافعشان در توسعه بندر شهیدرجایی نیست، هرگاه که بحث این توسعه مطرح می‌شود؛ با جنجال‌های خبری در صدد کند کردن اجرای این پروژه هستند.

صدر به رسانه‌ها توصیه کرد که به جای انتشار این اخبار کذب، در صدد انتشار «موفقیت‌های دولت» باشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد عیقرلو
|
Russian Federation
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
0
0
  باسلام این خبر بسیار مهم است خدارا شکر که دراین 32سال انقلاب یک نفر مدیر دریای وحمل ونقلی بعنوان وزیر راه انتخاب شود شاید تحول مهمی در این وزارت خانه عضیم حادث شود در حال حاضر هیچ فردی شایستکی این سمت را بجز اقای مهندس صدر ندارد اول شایعه و بعد واقعیت
ارسال نظر