تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۱۸۱۷۱
تعداد بازدید: ۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
همایش بین‏المللی صنعت طیور و آبزیان با حضور مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی، متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه‏ها و همچنین جمعی از محققان کشورهای خارجی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش مارین نیوز، این همایش همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‏المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته و همچنین برگزاری اولین دوره نمایشگاه بین‏المللی صنعت دام و طیور در سالن اجتماعات محل نمایشگاه‏های بین‏المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

همایش بین‏المللی صنعت طیور و آبزیان یکم اسفند ماه آینده و همزمان با افتتاح نمایشگاه‏های شیلات و دام طیور و با همکاریVIV جهانی و از ساعات 14 تا 16 برگزار خواهد شد.

بیماری و مقررات بهداشتی، تغذیه، سیستم‏های یکپارچه تولید در مزارع، پرورش آبزیان و طیور و آشنایی با مباحث علمی جدید توسط اساتید سازمان ویو و شرکت Blue Aqua محورها و سرفصل‏های این همایش است که به شرکت کنندگان در آن، گواهینامه رسمی دوره آموزشی اعطاء خواهد شد.
ثبت نام برای شرکت در همایش بین‏المللی صنعت طیور و آبزیان رایگان و نام نویسی نیز دو ساعت قبل از برگزاری همایش و در محل برگزاری انجام خواهد شد.

هشتمین نمایشگاه بین‏المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته و اولین نمایشگاه بین‏المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اول تا سوم اسفند ماه آینده در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: