تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۲۲۲۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتا گفت:‌تلاش در جهت ارتقا نرم های عملیات تخلیه و بارگیری از اولویت‌های کاری شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتا در بندر شهید رجایی است.

به گزارش مارین نیوز، مهندس ترکمان با بیان این مطلب افزود: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتا یکی از اپراتورهای فعال در بندر شهید رجایی است که توانسته ضمن رفع مشکلات و موانع موجود در زمان تحویل‌گیری ترمینال کانتینر گامهای مثبتی در مسیر بهبود اجرا عملیات‌های تخلیه و باربری بردارد.

وی با اشاره به بهبود کیفیت ارائه خدمات به کشتی های کانتینری در کنار افزایش حجم عملیات بیان کرد:‌ تلاشهای بی وقفه صورت گرفته در این مسیر باعث شد تا شاهد رشد ثبت عملکرد تخلیه و بارگیری صورت گرفته در ترمینال شماره یک بندر شهید رجایی باشیم .

مهندس ترکمان یادآور شد: با توجه به سایز کشتی هایی که در ترمینال یک پهلو داده می شوند و نوع گنتری های این ترمینال امید است نرم های عملیات روز به روز ارتقاء یافته و سطح خدمات دهی به مشتریان محترم بالاتر برود.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء اظهار کرد: به عبارتی دیگر با توجه به این که بنادر از لحاظ امنیتی و حساسیت ارتباطات با شرکت های خارجی از اهمیت بسزایی برخودار است. اپراتورها می بایست وظیفه خود را بنحو مطلوب انجام داده و این مهم با امکان سرمایه گذاری، تامین و آموزش نیروی انسانی ماهر و مجرب و تامین و تهیه قطعات و لوازم یدکی تجهیزات استراتژیک به وجود می آید و شرکت بتاء استراتژی رضایت کارفرما، رضایت خطوط و رضایت پرسنل و چابکی و انعطاف در ارائه خدمات و صداقت و شفافیت را در ارتباط با ذینفعان را محور قرارداده است.

وی با بیان این که عقد قرارداد بلند مدت برای نیروی انسانی شاغل در این شرکت ها ایجاد امنیت شغلی و انگیزه بیشترجهت بهره وری در کار می نماید افزود: کارفرما و مشتریان انتظار سرویس مطلوب و با کیفیت در حد بنادر مهم و بزرگ منطقه را از شرکت‌ها دارند و اپراتوران بندری باید با وجود تمام مشکلات و موانع نسبت به ارائه خدمات کیفی در این بخش همت گمارند هرچند ممکن است با توجه به موارد فوق الذکر در راه با کاستی هایی نیزرو به رو شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: