تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۵۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
مجلس ترحیم استاد فرهیخته دکتر علی اکبر گل‌افشانی روز جمعه 27 فروردین ساعت 11:30 تا 13 در مسجدالغدیر واقع در خیابان میرداماد تهران برقرار می باشد.
در نهایت تاثر و تالم استاد گرانقدر دکتر علی اکبر گل‌افشانی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف، روز دوشنبه 23 فروردین ماه 1395 از میان رفتند و به دیار باقی شتافتند. 
درگذشت ایشان ضایعه ای بزرگ برای دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف و جامعه علمی کشور است. 
مراسم ختم و یادبود ایشان به قرار ذیل می باشد :
مجلس ترحیم این استاد فرهیخته روز جمعه 27 فروردین ساعت 11:30 تا  13 در مسجدالغدیر واقع در خیابان میرداماد تهران برقرار می باشد.


وداع با معلم مدرسه عشق 
روز سه شنبه 24 فروردین محوطه دانشگاه میعادگاه دوستداران دكتر علی اكبر گل افشانی برای وداع با او بود و بسیاری از مسئولین كشور، مسئولین دانشگاه، استادان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه و نیز همكاران، خویشان و دوستداران این عزیز تازه درگذشته در این مراسم حضور داشتند تا پیكر پاك این استاد شریف و خدمتگذار  كشور را تا آرامگاه بهشت زهرا بدرقه كنند. 
آقای دكتر محمود فتوحی رئیس دانشگاه، آقای دكتر میرعمادی معاون آموزشی دانشگاه، آقای مهندس بیاتی معاون طرح و برنامه دانشگاه، عموم مسئولین و اكثر قریب به اتفاق اعضای هیئت امنای دانشگاه از جمله آقایان دكتر علی اكبر صالحی و دكتر محمد رضا عارف در این مراسم حضور داشتند. 

در پایان سخنی از استاد : 
میتوانیم با هم باشیم وقتی دلهامان بهم نزدیک است 
گل افشانی



منبع : کنال تلگرامی گلستان دکتر گل افشانی 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: