تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۷۸۰
تعداد بازدید: ۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
دومین نشست هم اندیشی ستاد اجرایی هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی دریایی و دریانوردی با حضور کارشناسان و صاحبنظران شرکتها، مراکز دولتی و خصوصی و ارگان های دریایی کشور روز گذشته به میزبانی شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، در این نشست کارشناسان و نمایندگانی از وزارت صنعت،معدن و تجارت، وزرت تعاون کار و رفاه اجتماعی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(قرب نوح)، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان شیلات ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان هواشناسی، نیروی دریایی ارتش، دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی، شرکت ملی نفتکش ایران و دیگر شرکتهای حامی همایش و نمایشگاه حضور داشتند و در خصوص روند اجرایی و اقدامات انجام شده همایش صنایع دریایی بحث و تبادل نظر کردند.


به گزارش کمیته اطلاع رسانی و خبری؛ دکتر سعید مظاهری، دبیر هجدهمین همایش صنایع دریایی در ابتدای این جلسه با تبیین برنامه های کمیته های تخصصی همایش و ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، همکاری همه مشارکت کنندگان را در اجرای هرچه بهتر این همایش، بسیار اثربخش ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اهمیت حوزه صنایع نفت و گاز دریایی و فراساحل، رویکرد هجدهمین همایش و نمایشگاه به این صنعت خواهد بود و برگزاری پانل و کارگاههای تخصصی در این خصوص از برنامه های مهم و اصلی هجدهمین همایش صنایع دریایی خواهد بود. وی افزود: باید تلاش کرد با برگزاری این همایش دانش آموزان و دانشجویان نیز با صنایع دریایی آشنا شوند تا در آینده گرایش به این رشته و صنعت نمود بیشتری پیدا کند.


در این نشست همچنین مهندس پیمان مسعود زاده دبیر نمایشگاه، در خصوص برنامه هایی که برای برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده گفت: با اعلام همکاری یوروپورت در بخش نمایشگاهی شرکتهای خارجی، این بخش از نمایشگاه کاملا تخصصی و با حضور شرکت های معتبر و بزرگ دریایی برگزار خواهد شد و تشریفات لازم در این زمینه نیز انجام شده است. در ادامه این جلسه همچنین مهندس اکبرفلاحتی آذر،دبیر کمیته اجرایی واطلاع رسانی، هجدهمین همایش صنایع دریایی حضور داشتند و به ارائه برنامه ها و فعالیت های اجرایی انجام شده  در کمیته اجرایی و اطلاع رسانی پرداختند.
در ادامه دکتر راعی دبیرکمیته علمی نیز به شرح وظایف و فعالیتهای این کمیته پرداخت و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در این کمیته سعی بر این است تا این همایش بار علمی بالایی داشته باشد و در این خصوص برنامه ریزی هایی صورت گرفته است . وی با بیان اینکه به زودی سخنرانان این همایش مشخص و اعلام خواهد شد گفت: اهداء جایزه دکتر گل افشانی در راستای تقدیر از 35 سال خدمت به صنایع دریایی از برنامه های ارزشمند دیگر این همایش است.
مهندس علیخانی جانشین مدیر عامل در فراساحل شرکت نفت و گاز پارس که شرکتش میزبان این نشست بود با اعلام آمادگی برای حمایت و حضور موثر در هجدهمین همایش صنایع دریایی به ارائه توضیحاتی در خصوص اهم فعالیت شرکت نفت و گاز پارس در حوزه فراساحل پرداخت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: