تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۸۷۰
تعداد بازدید: ۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: پرورش ماهی در قفس با آب دریای خزر یکی از نمونه های بارز اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش مارین نیوز، محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، امروز (5 خرداد) در نشست هماهنگی پرورش ماهی در قفس گفت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه هایی مانند پرورش ماهی در قفس با آب دریا می تواند ظرفیت های زیادی را شکوفا کند.
وی افزود: آب و خاک، سواحل و نیروی کار متخصص و ارزان قیمت در منطقه وجود دارد و با روحیه جهادی مسئولان، این پروژه اجرا و منطقه دچار تحول در زمینه اقتصادی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: قرار بود در سال گذشته هزار تن پرورش ماهی در استان داشته باشیم و برای امسال و سال آینده نیز این میزان تا 3 هزارتن پیش بینی شد، اما هنوز کاری انجام نشده است.
وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در خلیج گرگان وجود دارد باید کارهای بیشتری را انجام داد و البته لازمه آن سرعت بخشیدن به فعالیت هاست.
ربیعی گفت: دستگاه های متولی برای صدور مجوزها باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و در صورتی که مسئله ای وجود داشت، رایزنی کرده و آن را حل نمایند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم طی چند ماه آینده کار را در نقاط مشخص شده آغاز کنیم و برنامه پیش بینی شده را محقق نماییم.

منبع : خبرگزاری شبستان  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: