تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۹۴۲
تعداد بازدید: ۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
مدير كل امور فناوری وزارت نفت خواستار حضور حداكثری شركت های تابعه نفت و گاز دريايی در همايش و نمایشگاه هجدهم شد.
اولین جلسه کمیته صنایع نفت و گاز دریایی هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور نمایندگان ارگانها و شرکتهای فعال در حوزه نفت و گاز، روز یکشنبه شانزدهم خردادماه سال جاری در ساختمان شهید تندگویان وزارت نفت برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، در این نشست که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی با شرکتهای نفت و گاز برای حضور در هجدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی تشکیل شد، برنامه ریزی ها و اقدامات صورت پذیرفته تا کنون مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی در مورد سخنرانان، کارگاههای آموزشی همایش و سطح کیفی نمایشگاه ارایه گردید. همچنین در این جلسه مقرر شد تا از پتانسیل صاحبنظران و متخصصان بیشتری در حوزه صنایع نفت و گاز دریایی و فراساحل استفاده گردد. 


در این نشست دكتر شفيعی مدير كل امور فناوری وزارت نفت خواستار حضور حداكثری شركت های تابعه نفت و گاز دريايي در همايش هجدهم شد و گفت : شركت هاي نفتي دستاوردهاي فناورانه خود را در همايش هجدهم ارائه نمايند. ضمنا ايشان از كليه شركت ها خواستند اولويت هاي فناورانه نفت و گاز در حوزه فراساحل را اعلام نمايند.
همچنین دکتر سعید مظاهری دبیر هجدهمین همایش صنایع دریایی به تشریح اهداف و برنامه های همایش پرداخت و گفت : از آنجایی که رویکرد همایش و نمایشگاه هجدهم به موضوع صنایع نفت و گاز دریایی و فراساحل اختصاص دارد، سعی شده تا از همه پتانسیل های صنعت فراساحل و نفت و گاز دریایی کشور برای رسیدن به اهداف همایش استفاده شود. شناسایی اولویت ها و نیازهای فناوری صنعت نفت در حوزه دریا و تعیین متدولوژی نحوه و چگونگی انجام فرآیند داوری مقالات دریافتی در حوزه نفت و گاز دریایی از دیگر محورهای این نشست بود. 


همچنین در این جلسه، تشکیل گروه داوری مقالات  مرتبط با حوزه نفت و گاز، سخنرانان کلیدی در آیین افتتاحیه/ اختتامیه همایش در حوزه صنایع نفت و گاز، تشکیل کمیته و انتخاب اعضای اصلی نشست تخصصی، سخنرانان و میهمانان ویژه نشست تخصصی از جمله پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. تعیین برنامه زمانی مشخص جهت برگزاری جلسات مربوط به همایش و نمایشگاه از دیگر مواردی بود که در این نشست در مورد آن گفتگو و تصمیم گیری شد.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: