تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۰۲۳
تعداد بازدید: ۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با حمایت از خطوط کشتیرانی چابهار- مسقط فعالیتهای تجاری در چابهار افزایش می‌یابد.
به گزارش مارین نیوز، حامدعلی مبارکی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران و معاونان که در منطقه آزاد برگزار شد، اظهار داشت: بهره‌‌گیری از روش‌های علمی در پیشبرد اهداف و سیاستهای سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر رفع چالش‌های اداری و  تکریم ارباب رجوع گفت: پرسنل و همچنین مدیران دستگاهای اداری با رفتار قاطعانه و تکریم ارباب رجوع به وظایف خود در نهادها عمل کنند.
وی افزود: باید زمینه برای همکاری پرسنل و مسئولان با هدف حمایت و همدلی در جهت تحقق اهداف سازمان در یک نهاد فراهم باشد تا از این طریق زمینه برای توسعه و تسریع در پیشبرد اهداف محقق شود.
مبارکی تصریح کرد: دستیابی به پیشرفت با جذب سرمایه‌گذار و حفظ منابع ملی از اولویتهای این سازمان است که با تحقق آنها نقش اقتصادی این منطقه بیش از گذشته نمایان می‌شود.
وی به رفت و آمدهای مکرر شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی به بندر چابهار اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر بندر چابهار مورد توجه بسیاری از کشورهای همسایه است و رایزنی‌های مختلفی در این خصوص در حال انجام است.
مبارکی افزود: دسترسی به آبهای آزاد از جمله اهداف اقتصادی کشورها است و بدین منظور چابهار در میان کشورهای همسایه بخصوص آنهایی که در خشکی محصورند از اهمیت ویژه ‌های برخوردار است
وی با  تاکید بر تقویت و پشتیبانی از خط کشتیرانی مسقط- چابهار اظهار داشت: همه‌ساله تعداد زیادی از شهروندان به کشور عمان سفر می‌کنند و به فعالیت اقتصادی- تجاری در این کشور می‌پردازند که این امر ظرفیت خوبی برای صنعت کشتیرانی در چابهار است.
منبع : تسنیم 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: