تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۷۰
تعداد بازدید: ۱۰۳۳۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
موسسه آموزشی كشتيرانی جمهوری اسلامی ايران، با هدف آموزش دریانوردان توانمند مورد نیاز ناوگان تجاری ملی به منظور افزایش بهره‌وری و اجرای استانداردهای ملی و بین المللی ايمنی، امنیتی و زیست محیطی در سال ۱۳۶۹تاسیس گردید.

مارین نیوز در بخش گزارشات به معرفی شرکت‌های فعال در عرصه‌ی صنایع دریایی پرداخته و سعی بر معرفی محصولات و خدمات و فعالیت‌های تجاری و صنعتی دریایی موجود در کشور دارد. در همین راستا این هفته، موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را به شما معرفی می نمائیم. این موسسه از سال 1382 در جهت توسعه و گسترش صنایع دریایی کشور به اعضاء انجمن مهندسی دریایی ایران پیوسته است. 

مدیرعامل موسسه آموزشی کشتیرانی ج.ا.ا :  محمودرضا حق دوستی 

معرفی 
موسسه آموزشی كشتيرانی جمهوری اسلامی ايران، با هدف آموزش دریانوردان توانمند مورد نیاز ناوگان تجاری ملی به منظور افزایش بهره‌وری و اجرای استانداردهای ملی و بین المللی ايمنی، امنیتی و زیست محیطی در سال ۱۳۶۹تاسیس گردید.
در دهه ۸۰ و با عنایت به تغييرات بوجود آمده در صنعت دریانوردی، بخصوص كشتيرانی ، دامنه فعالیتهای موسسه ، مورد بازنگری قرار گرفت و آموزش كاركنان خشكی صنعت دریانوردی، بخصوص كاركنان شركتهای كشتيرانی و شركتهای عملیات بندری و لجستیك به دامنه فعالیتها اضافه گردید. در این راستا با استفاده از بازخورد بدست آمده از دریانوردان و صنعت دریانوردی و با عنایت به تقاضاهای جدید محیط عملیاتی دینامیك صنعت كشتيرانی و همچنین با آگاهی از تغييرات سریع در اين صنعت ، موسسه راهبرد ”پاسخگویی سریع‌" به نیازهای آموزشی صنعت، از طریق بازنگری دائمی دوره های آموزشی جاری و ”انعطاف پذیری" در طراحی و اجرای دوره‌های جدید را اتخاذ نموده است .
فعالیتهای آموزشی موسسه را می توان به دو گروه اصلی آموزشهای دریانوردان و كاركنان خشكی و ۷ گروه فرعی بشرح ذیل تقسیم نمود:
  1. دوره های تطبیقی دریانوردی.
  2. دوره های تكمیلی افسران.
  3. دوره های جانبی (الزامی ـ كاربردی).
  4. دوره های كوتاه مدت كاربردی دریانوردی.
  5. دوره های عملیات بندری و لجستیك.
  6. دوره های بلندمدت (معادل كاردانی و كارشناسی ناپیوسته) كاركنان خشكی.
  7. دوره های كوتاه مدت كاربردی كاركنان خشكی.

گروه های آموزشی
موسسه دارای ۳۰ عضو هيئت علمی پیوسته می باشد كه ۲۴ نفر آنها برخوردار از تجربه خدمت بر روی كشتيهای تجاری اقیانوس پیما (در سمتهای فرمانده، سرمهندس یا افسر الكترونیك و مخابرات درجه ۱) و داری مدرك فوق لیسانس در رشته های دریانوردی مرتبط می باشند. مضافاً حدود ۵۰ نفر عضو هيئت علمی وابسته نیز با موسسه همكاری می نمايند.
گروه های آموزشی موسسه بشرح ذیل عبارتند از:
  1. گروه آموزشی عرشه.
  2. گروه آموزشی موتور.
  3. گروه آموزشی الكترونیك و مخابرات.
  4. گروه آموزشی عملیات بندری و لجستیك.
  5. گروه آموزشی عمومی.

كليه دوره های آموزشی این موسسه طبق مفاد كنوانسیون بین المللی STCW اجرا می گردد مورد تائيد و تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی بوده و داوطلبان و فراگيران دوره های مذكور ملزم به رعايت كليه ضوابط ابلاغی سازمان بنادر و دریانوردی از قبیل شرايط ورود به دوره، ساعات غیبت مجاز و نمره قبولی می باشند.

ساختار سازمانی


نشانی موسسه : تهران، اتوبان امام علی (ع) به سمت شمال، ورودی شیان – لویزان، میدان شهید طجرلو، خ شهید طجرلو شرقی، پلاک 63 
تلفن : 22987103 – 22987105 – 22987109 – 22987114 
نمابر : 22931802-021 
پایگاه اینترنتی : www.irisl-mti.ir 
پست الکترونیکی : info@irisl-mti.ir 



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
omidreza nazari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
امیدرضا نظری هستم.دو ترم در موسسه کشتیرانی بوشهر دوره ورودی اول سال ۹۴ حضور داشتم و پانزده سال در شناورهای تجاری مشغول به خدمت بودم با سمت مهندسی موتور و آشنایی کامل به زبان انگلیسی دارم.دروس ناوبری دانشجوی ناوبری را طی کردم و بدلیل غیبت نتونستم کل دوره را تکمیل کنم.آشنایی و مهارت جهت پهلوگیری و استیشن کشتی های تجاری را بصورت کامل دارم و میخواهم در دوره افسر دومی نامحدود را که در سال ۹۴ تکمیل نکرده ام را طی کنم .لطفا بنده را راهنمایی کنید. شماره تماس اینجانب  09175297089 میباشد. ضمنا کلیه مدارکهای دورهای جانبی نامحدود و کارت سلامت پزشکی را طی و اخذ نموده ام.
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
با سلام بنده دارای لیسانس برق گرایش الکترونیک هستم دارای سابقه در پروژه های نفتی، در پالایشگاه دا ای 36 سال سن ایا به عنوان افسر ددومی میتوانم دوره های آموزشی دریانوردی را طی کنم و مشغول به کار شوم لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
0
0
باسلام بنده دارای مدرک لیسانس عمران میباشم ولی,بشدت علاقه دارم واردسازمان کشتی رانی,بشم خواستم بدونم طبق مدرک میشه وارد بشم یا نه ؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید۰۹۰۱۱۰۸۳۰۰۴
رضاپیامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
باسلام وخسته نباشید
بنده دارای مدرک دیپلم کامپیوتر کاردانش میباشم و شدیدا علاقه دارم تو این رشته دریانوردی یا کشتی رانی فعالیت و ادامه تحصیل بدم ولی نمی دونم با این مدرک ام میشه یانه یا از کجا و چطور شروع کنم ممنون میشم منو راهنمایی کنین؟؟؟
علیرضا بحری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
1
0
با سلام
برای ورود به دوره افس دومی نامحدود در موسسه اموزش کشتیرانی محدودیت سنی وجود دارد بنده ۴۶ سال سن دارم ایا میتوتنم وارد بشم و مدرک بگیرم
حمزه خوشقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
سلام بنده الکترشین کشتی رانی و دارای مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت،میخواستم دوره ETOرو بشینم،میخواستم بدونم این دوره ها برگزار میشه؟؟اگه میشه از چه تاریخی
با تشکر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: