تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۵۰۱
تعداد بازدید: ۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل شرکت نفت خزر: زمینه فعالیت شرکت نفت خزر حفاری در آبهای عمیق است و طبیعی است به دنبال همکاری با شرکت های معتبر دنیا باشیم و در تجهیزات نفتی و تکنولوژی حفاری آبهای عمیق از تجربیات آنها بتوانیم بهره ببریم.
به گزارش مارین نیوز، فرهنگ خطیبی مدیرعامل شرکت نفت خزر با حضور در غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران در گفتگویی با خبرنگار مارین نیوز با اشاره به اینکه فضای پسا برجام می طلبد ایران در محافل بین المللی حضور داشته باشد گفت : با حضور در این نمایشگاه ها کارشناسان و صنعتگران دنیا با ظرفیت ها، توانمندیها و دستاوردهای یکدیگر آشنا و می توانند از ظرفیتهای بالقوه نهایت استفاده را بکنند. 


فرهنگ خطیبی در ادامه افزود : نمایشگاه هایی که در زمینه خاصی فعالیت می کنند موفق تر هستند و نمایشگاه صنایع دریایی SMM، نمایشگاهی تجاری دریایی برتر در جهان و محلی ایده آل برای ارائه نوآوری و فناوری های دریایی است که امیدواریم زمینه فناوری تبادل اطاعات خوبی انجام می شود. 
مدیرعامل شرکت نفت خزر با تاکید به حضور حضور مطلوب پایون ایران در نمایشگاه SMM گفت : انجمن مهندسی دریایی ایران با برنامه ریزی برای حضور در این نمایشگاه توانسته زمینه های همکاری مناسبی برای شرکت های ایرانی فراهم نماید. با گرد آوری این پاویون، شرکتهای فعال در حوزه صنایع دریایی و ارتباط مستقیم آنها با دیگر همتایان خارجی، تبادلات خوبی صورت گرفته که در آینده می تواند زمینه های همکاری مناسبی ایجاد نماید. 
وی در ادامه افزود : امیدواریم با این فضایی که ایجاد شده زمینه هایی همکاری مناسبتری فراهم شود. نیاز داریم شرکت های معتبر بین المللی را بشناسیم و بتوانیم از پتانسیل آنها استفاده کنیم تا موتور حرکت صنایع دریایی را شکل دهیم. این نشست ها و نمایشگاه ها کمک فراوانی به موضوع می کند و تعامل خوبی با تولید کنندگان اصلی با حذف واسطه ها صورت می گیرد. 
فرهنگ خطیبی در خصوص برنامه ریزیهای کلان و دراز مدت شرکت نفت خزر گفت : زمینه فعالیت شرکت حفاری در آبهای عمیق است و طبیعی است به دنبال همکاری با شرکت های معتبر دنیا باشیم و در تجهیزات نفتی و تکنولوژی حفاری آبهای عمیق از تجربیات آنها بتوانیم بهره ببریم. بخاطر تجربه کمی که در ایران داریم نیاز همکاری با شرکت های معتبر حس می شود تا با همکاری آنها ریسک کار خود را پایین بیاوریم. 
وی یادآور شد شرکت های اروپایی اشتیاق فراوانی برای حضور در ایران دارند اما خیلی نمی شود به آن امیدوار بود چون نیاز اصلی و اولیه ما سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری کشورهای اروپایی در ایران بسیار ضعیف است و دو طرف در حال ارزیابی یکدیگر هستند. البته زمان باعث اعتماد بین دو طرف می شود و به امید خدا موانع برطرف خواند شد. 

لازم به یادآوری است انجمن مهندسی دریایی ایران با حمایت کامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همراه با 50 نفر از مدیران و نمایندگان شرکتهای مختلف خصوصی و دولتی در نمایشگاه SMM آلمان حضور یافتند. این نمایشگاه که از شانزدهم شهریور افتتاح شد امروز بیستم شهریورماه 95 به کار خود پایان داد. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: