تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۵۴۷
تعداد بازدید: ۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
از آنجائیکه ثبت نام رسمی و طی روال اداری اولیه در برنامه ریزی ایمن برای برگزاری مسابقات از درجه اهمیت بالایی برخوردار است مهلت ثبت نام رسمی تا 5 مهرماه تمدید می گردد.
به گزارش مارین نیوز، دبیرخانه برگزاری مسابقات شناورهای موتوری ضمن تقدیر و تشکر از تمامی ارگان های دریایی بابت همکاری و مساعدت در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات اعلام کرد : تاکنون 4 جلسه ستاد اجرایی برگزاری مسابقات با حضور نمایندگانی از ارگان های مختلف دریایی برگزار و اقدامات فراوانی در راستای استاندارد سازی برگزاری و تهیه قوانین و مقررات ایمنی شناورها انجام شده است. 
بر اساس این گزارش، علی رغم اعلام آمادگی تیم های دانشجویی و صنعتی برای شرکت در مسابقات تاکنون تیم های کمی اقدام به ثبت نام و طی روال اداری نموده اند در حالی که می بایست ضمن ثبت نام در سایت mbc.iraname.ir و تکمیل فرم های مربوطه، آخرین وضعیت شناورهای خود را  نیز به طور مستمر با کمیته برگزاری مسابقات در میان گذاشته تا برنامه ریزی مناسبی جهت حضور این تیم ها در مسابقات صورت پذیرد. لذا از آنجائیکه ثبت نام رسمی و طی روال اداری اولیه در برنامه ریزی ایمن برای برگزاری مسابقات از درجه اهمیت بالایی برخوردار است مهلت ثبت نام رسمی تا 5 مهرماه تمدید می گردد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: