تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۱۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران گفت : مجموعه کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با شتاب زیادی در حال توسعه است و ظرفیت های بالایی برای همکاری های صنعتی مشترک با شرکت های فرانسوی دارد.
به گزارش مارین نیوز، فرانسوا سنمو ظهر دیروز در بازدید از صنایع کشتی‌سازی فراساحل  با بیان اینکه ایران کشوری پهناور و بزرگ است و هنوز قسمت‌های زیادی از آن را بازدید نکرده‌ام، اظهار کرد : به دعوت مدیران کل شرکت‌های ایمیدرو و ایزوایکو به بندرعباس آمدم و پتانسیل‌های بالای بندرعباس را مشاهده کردم.
سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران ادامه داد :  شرکت کشتی‌سازی ایزوایکو درحال‌توسعه، شتاب زیادی گرفته است به همین دلیل پتانسیل بالایی برای شراکت دارد.
سنمو اظهار کرد : با سفر امروز توانستم به‌طور خاص با فعالیت‌های ایزوایکو که در زمینهٔ کشتی و تجهیزات نفتی است آشنا شوم و در واقع از پتانسیل فعالیت‌های ایزوایکو که فعالیت‌های روبه‌جلو دارد و در سال‌های آینده فعالیت‌های گسترده‌تری خواهد داشت آشنا شدم.
وی تصریح کرد : شرکت‌های فرانسوی در حال حاضر در همکاری با ایزوایکو هستند و مذاکراتی برای گستردگی این فعالیت‌ها در حال انجام است که شرکت‌ها باید بسنجند در چه زمینه‌هایی می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند تا به یک سرانجام برد برد برسند.
سفیر فرانسه در ایران اضافه کرد : در حال حاضر فرانسه در حال همکاری با شرکای ایرانی خود هست که این همکاری‌ها از قدیم میان ایران و فرانسه بوده است و در ماه‌های گذشته صحبت‌ها از تفاهم‌نامه‌ها میان دو کشور بیشتر شده است.
وی در پایان گفت : در زمینهٔ خودروسازی که یک بخش صنعتی است و مردم ایران در این حوزه کیفیت خاصی را برای تولید خودرو قائل هستند در حال رایزنی با ایران هستیم و مثال‌های زیادی را از همکاری‌های بین ایران و فرانسه که از سال 2016 نیز گسترش‌یافته است، می‌توان زد. 
فرانسوآ سِنسو با استاندار هرمزگان نیز دیدار کرد و اظهار داشت : دستیابی به توافق برجام برای دو کشور و حتی دنیا بسیار مهم بود و برجام می‌تواند به پایداری امنیت منطقه کمک بسیاری داشته باشد و خواسته دولت‌های ایران و فرانسه اجرای کامل برجام در ابعاد سیاسی و اقتصادی آن است.
سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هم اکنون شاهد سرمایه گذاری های وهمکاری های مشترک در زمینه صنعت ازجمله شرکت های ایران خودرو، سایپا و سیتروئن فرانسه وایران ایر وایرباس فرانسه، شرکت های سرمایه گذاری ایران در زمینه نفت وگاز با توتال در توسعه میدان گازی فاز 11عسلویه درایران هستیم واین روند شتاب بیشتری می گیرد.
سِنسو یاد آور شد: با توجه به وسعت و توانمندیهای موجود ظرفیت های بسیارخوبی برای سرمایه گذاری دارند و همچنین روز پنجشنبه از جزیره قشم بویژه در بخش سرمایه گذاری شرکت فرانسوی در زمینه آبزیان بازدید خواهم کرد. 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
1
آقا بیخیال این اروپایی ها بشید اینها اولا اگر واقعا خودشون در کشتی سازی قدر بودند اغلب کشتی سازیهای اروپا ورشکست نمیشدند

ثانیا صدبار آزموده را صدویکمین بار آزمودن خطاست!! اینها به شدت تحت تاثیر شرایط سیاسی تصمیم میگیرند و در صورت بروز کوچکترین مشکل در برجام، فورا ایران را ترک میکنند. حداقل کشورهای آسیایی تا حدودی مستقل تر از اینها هستند!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
1
متاسفانه هیچگاه در سازمان گسترش یا در جای دیگر نوشته نمی شود که چه کشورهایی به دیدن این مجتمع می آمدند این آمدنها هیچ دردی از مجتمع کشتی سازی را دوا نمی کند .مجتمع کشتی ساز یک آموزشگاه است چقدر از پرسنل از بی مدیریتی این مجتمع رفته ودر کشورهای دیگر کار می کنند دیگر زبان مان بند آمده از دست مدیریت ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: