تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۴۹
تعداد بازدید: ۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی روغن و روان کننده های دریایی شرکت نفت پارس پس از بررسی در موسسه رده بندی ایرانیان مطابق با قوانین و مقررات مربوط به مواد و تجهیزات شناخته شدند و گواهینامه دریایی را کسب کردند.
به گزارش مارین نیوز بر اساس اعلام گروه تجاری سازی و توسعه بازار ستاد دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری، روغن و روان کننده های دریایی شرکت نفت پارس پس از بررسی در موسسه رده بندی ایرانیان مطابق با قوانین و مقررات مربوط به مواد و تجهیزات شناخته شدند و گواهینامه دریایی را کسب کردند.
شركت نفت پارس به عنوان یكی از قطب های تولید روغن های روان كننده در كشور در راستای تبعیت از روند توسعه پایدار و ارزشهای سازمانی خود، یعنی احترام به مشتری، رعایت اصول شهروندی و حفظ و صیانت از محیط زیست، استقرار یك سیستم یكپارچه مدیریتی را بر اساس الزامات استانداردهای مشخص شده قبلی را در دستور كار قرار داده است.
انطباق كامل فعالیت ها و تولید محصولات شركت با مقررات و قوانین ایمنی و بهداشت حرفه ای و زیست محیطی، الزامات و استانداردهای صنعت روانكارها و دیدگاههای سازمان های ذیربط و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی با انتخاب راهكارهای مطلوب و مقرون به صرفه اقتصادی از مهمترین شرایط تولید روغن های دریاییست. 
با توجه به اهمیت استانداردسازی در صنایع دریایی، حمایت و تسهیل گری در تولید، توسعه و تجاری سازی کالاها و تجهیزات فناورانه دریایی، استانداردسازی محصولات و تجهیزات دریایی از اهداف گروه تجاری سازی و توسعه بازار این ستاد دریایی است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: