تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۰۲
تعداد بازدید: ۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
مجتمع عظیم گازی کشور با همت و تلاش شبانه روزی متخصصان، در ساخت انواع تیپ فلرها به خودکفایی رسیده و آماده ارائه خدمات ساخت این تجهیز به دیگر پالایشگاه های کشور است، ضمن اینکه ساخت این سازه در داخل کشور مانع از خروج میلیاردها ریال از کشور شد.
به گزارش مارین نیوز از شرکت ملی گاز ایران، رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: متخصصان و کارکنان پرتلاش کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی توانستند با تکیه بر توان داخلی و دانش بومی، رکوردی جدید را در مدت زمان ساخت Flare Tip یا بخش انتهایی مشعل‌های سوزان پالایشگاه به ثبت برسانند.
پیام سجادی افزود: با توجه به محدودیت‌های زمانی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بین دو بازه‌ زمانی تعمیرات اساسی سال1396، مقرر شده بود تا ظرف مدت 40 روز، این سازه یکهزار کیلوگرمی در کارگاه مرکزی بزرگترین پالایشگاه خشکی خاورمیانه ساخته شود که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و با همت و تلاش کارکنان مجموعه کارگاه مرکزی و با صرف بیش از یک هزار نفر ساعت، این مدت به 25 روز کاری تقلیل یافت و موجب ثبت رکوردی جدید شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: فرآیند ساخت این تیپ فلر با انجام مهندسی معکوس و تهیه نقشه از نمونه اولیه آغاز شد و با همت بخش جوشکاری کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم ادامه یافت.
سجادی عنوان داشت: این سازه مهم اکنون با انجام تست های لازم مطابق استانداردهای روز دنیا از سوی گروه بازرسی آماده نصب در جایگاه خود است.
گفتنی است، این تجهیز سازه ای فولادی است که در ارتفاع حدود 100 متری از سطح دریا و در بخش ساحلی این پالایشگاه نصب می شود و وظیفه تشکیل و هدایت شعله در مشعل های با فشار متوسط را دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: