تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۴۸
تعداد بازدید: ۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
مدیرعامل شرکت دانش بنیان پترو انرژی خلیج فارس با بیان اینکه اکثر قطعات بازوهای بارگیری به غیر از کنترل پنل و شیرآلات هیدرولیکی را در ایران ‌‌‌تولید می‌کنیم، اظهار داشت: از نظر طراحی و تولید، محصولات ما هیچ نقصی ندارند و ما فقط اعتماد ‌‌‌می‌خواهیم.
به گزارش مارین نیوز، بازوهای بارگیری دریایی (Marine Loading Arms)، به عنوان یک بازوی بارگیری مکانیکی دستگاهی است که از لوله های فولادی شامل شده است که یک تانکر، مانند یک نفتکش خام یا یک نفتکش مواد شیمیایی را به یک ترمینال حمل و نقل متصل می کند. بازوی بارگیری دریایی، جایگزینی برای اتصال مستقیم لوله های شناور بارگیری است که مخصوص کشتی های بزرگتر و انتقال با بارهای بالاتر و فشارها مناسب است و به صورت دستی یا هیدرولیکی کنترل می شود. 
بسیاری از کشورهای صادر کننده نفت خام به آن دسترسی ندارند و به همین علت مجبورند تا نیازهای خود را در این زمینه از معدود سازندگان آمریکایی و اروپایی به قیمت بسیار بالایی تامین نمایند. در همین راستا شرکت دانش بنیان پترو انرژی خلیج فارس با هدف رفع دغدغه مدیران صنعت نفت کشور و کمک به خودکفایی صنعتی کشور، موفق به طراحی این تجهیز حساس و کاربردی شده است. 
مدیرعامل شرکت دانش بنیان پترو انرژی خلیج فارس با بیان اینکه شرکتی که بیشترین بازوهای بارگیری را در ایران به فروش رسانده یک شرکت خارجی است و این شرکت در ایران علیرغم اعتبار بالای بین المللی، با توجه به اینکه زمان زیادی از ورودش به آن نگذشته است تا همین ماه‌های اخیر توفیقی نداشت، اما در امریکا و کل اروپا و حتی حوزه خلیج فارس محصولاتش را به فروش رسانده است، اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت واردات این محصولات در کشور، به آن‌‌‌‌ها پیشنهاد مشارکت ارائه کردیم و آن‌‌‌‌ها قبول کردند و قرار شد اگر توانستیم محصولات را در ایران به فروش برسانیم، در آینده به صورت مشترک به تولید برسد.
خسرو کهریزی افزود: شرکت‌‌‌‌های فعال در این زمینه هم 100 درصد کار را خودشان انجام ‌‌‌نمی‌دهند، اگر به کارخانه‌‌‌‌های این‌‌‌‌ها سری بزنید، هر کدام از قطعات نظیر مفصل‌ها، بلبرینگ، کنترل پنل، هیدرولیک، جک و حتی سازه را از جای دیگر ‌‌‌می‌آورند و فقط مونتاژ و تست مطابق طرح خود را انجام می‌دهند، اما ما در شرکت پترو انرژی خلیج فارس به غیر از کنترل پنل و شیرآلات هیدرولیکی اکثر قطعات را در کارخانه شرکت ‌‌‌تولید می‌کنیم.
کهریزی ادامه داد: در مقایسه با رقبای خارجی، طول مدت گارانتی ما 2 تا 3 برابر تولیدکنندگان خارجی است و خدمات پس از فروش 20 ساله و خدمات فوری و کم هزینه تعمیرات و نگهداری، مزیت‌‌‌‌های ما در مقایسه با تولیدکنندگان خارجی است.
وی با اشاره به توانایی های داخلی کشور، گفت: از نظر طراحی و تولید، محصولات ما هیچ نقصی ندارند و ما فقط اعتماد ‌‌‌می‌خواهیم، تا به حال هر چه محصول تولید کردیم، برای اولین بار بوده است و همه این تجهیزات در صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار گرفتند و از عملکرد آنها رضایت داشتند. 
مدیرعامل شرکت دانش بنیان پترو انرژی خلیج فارس در پایان گفت: یکی از اهداف شرکت این است که به دنبال نوآوری و تولید محصولات جدید باشیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: