تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۳۳۷
تعداد بازدید: ۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مسابقات ایده بازار دریایی هرمزگان با محوریت سواحل مکران برگزار شد که در جریان برگزاری این رویداد از 3 ایده برتر دریایی تقدیر شد.
به گزارش مارین نیوز، در جریان برگزاری مسابقه ایده بازاردریایی در استان هرمزگان که با محوریت سواحل مکران برگزار شد، 3 ایده برتر شامل ماسک صورت ژلاتین دریایی، ید دریایی و ایده استفاده از متابولیت های ثانویه خیار دریایی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. 
دبیر ایده بازار دریایی استان هرمزگان و مدیر مرکز رشد این دانشگاه در خصوص روند برگزاری این رویداد، اظهار داشت: در مسابقه ایده بازار دریایی نزدیک به ۳۰ ایده دریافت شد که از این میان ۲۱ ایده با رأی داوران به مرحله نهایی راه یافتند. 
محمد علی میرزایی در ادامه گفت: این مسابقه در دو مرحله برگزار شد که در مرحله نخست ایده پردازان ایده‌ های خود را ارائه کردند و پس از داوری و انتخاب ۹ ایده اولیه توسط داوران مرحله دوم مسابقه برگزار شد و ایده پردازان در این مرحله ایده‌ های خود را به همراه پرسش و پاسخ ارائه کردند و نهایتاً ۳ ایده برتر از بین ۹ ایده توسط داوران معرفی شد. 
میرزایی بیان کرد: ایده‌ های برتر شامل ماسک صورت ژلاتین دریایی با قابلیت لیفتینگ پوست، ایده ید دریایی (نمک طعام ید دار) و همچنین استفاده از متابولیت های ثانویه خیار دریایی برای تهیه مواد آنتی فولینگ دوستدار محیط زیست به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. 


بر اساس این گزارش، مسابقات ایده بازار دریایی هرمزگان توسط مرکز رشد دانشگاه  هرمزگان با حمایت و همکاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان هرمزگان در دانشگاه هرمزگان برگزار شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: