تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت گفت: یکصد و 14 برنامه را با امضاء وزیر نفت برای منطقه ی پارس جنوبی در حوزه HSE ابلاغ کرده ایم و تمام نگرانی ها و چالش ها در این برنامه دیده شده است.
به گزارش مارین نیوز، مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت در نشست هم اندیشی HSE در مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه کارهای بزرگی در مجتمع گاز پارس جنوبی در حال انجام است، اظهار داشت: اکنون متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین و فرآورش بخش عظیمی از انرژی کشور، نقش بسیار مهمی در اقتصاد و خدمات رسانی به کشور را ایفا می کنند.
سید باقر مرتضوی افزود: نگاه HSE وزارت نفت به تاسیسات، بخصوص پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی نگاه بسیار عمیق و دقیق می باشد و اکنون شما با خلق دستاورده های بزرگ آخر خط تولید می باشید.
وی ادامه داد: کشور سختی های بی شماری را از آغاز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی تاکنون به خود دیده است و تمام این مشکلات در سایه همدلی، اتحاد و با تلاش تدبیر و مجاهدت شما جوانان، کارکنان و خدمتگزاران لایق کشور مرتفع خواهد شد.
مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت خاطرنشان نمود: به زودی طرحی را ابلاغ خواهیم کرد که اگر در شرایط اضطراری قرار بگیریم چه اقداماتی باید انجام دهیم و ما اکنون در وزارت نفت شرایط بحران نداریم و شرایط اضطراری را به سه قسمت یک، دو و سه اولویت بندی نموده ایم.
وی گفت: سطح یک با دستورالعمل های ابلاغی به مجتمع گاز پارس جنوبی و با دستان توانمند شما متخصصان و کارکنان این مجموعه ی بزرگ مرتفع خواهد شد و سطح دو نیز مختص منطقه ی ویژه خواهد بود و امیدواریم منطقه ویژه نیز در این حوزه توانمندی های لازم را به کار خواهد گرفت. 
مرتضوی با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در شیرینو، افزود: در آینده ی بسیار نزدیک، مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در شیرینو ایجاد خواهد شد و همه ی نگاه ها و تمامی سیگنال ها به این سمت خواهد رفت.
وی با اشاره به آغاز آموزش های شرایط اضطراری گفت: به زودی در مجتمع گاز پارس جنوبی، آموزش های شرایط اضطراری را کلید خواهیم زد و تمرینات مهم را به سمت همگرایی سوق خواهیم داد.
مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت در پایان به ابلاغ بیش از 114 برنامه با امضا وزیر نفت برای منطقه ی پارس جنوبی اشاره نمود و عنوان داشت: یکصد و 14 برنامه را با امضاء وزیر نفت برای منطقه ی پارس جنوبی در حوزه HSE ابلاغ کرده ایم و تمام نگرانی ها و چالش ها در این برنامه دیده شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: