تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۴۷۵
تعداد بازدید: ۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با "مهم و تاثیر گذار خواندن این سازمان در مجامع بین المللی و عرصه های تجاری و اقتصادی کشور"، گفت: اجرای اصلاح ساختار و نظام اداری ، پاسخگویی و شفافیت مالی و تهیه سند جامع نیروی انسانی از اولویت این معاونت خواهد بود.
به گزارش مارین نیوز، معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم معارفه خود گفت: بر اساس ماموریت ها و وظایف جدیدی که اکنون به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شده است، « اصلاح ساختار» یکی از ماموریت های جدی ما در این سازمان قلمداد می شود.
سعید سید علایی با تاکید براینکه منابع انسانی، بزرگترین سرمایه اصلی هر سازمانی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: حتما توجه ویژه ای به بخش نیروی انسانی در سازمان بنادر و همچنین در جهت ارتقاء وضعیت معیشت نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنان اش از « تهیه سند جامع نیروی انسانی » بر اساس برنامه اصلاح نظام اداری خبر داد و گفت: حل موضوعات و مسائل نیروهای قرادادی در دستگاه های اجرایی به شدت به تهیه این سند نیازمند است.
سیدعلایی، « شناسایی و اجرای طرح شناسایی، توسعه شایستگی ها و ارتقای سرمایه های انسانی و ارتقاء نیروهای کارآمد» را یکی دیگر از اقدمات این معاونت برشمرد و افزود: سامانه جامع نیروی انسانی یکی از ضروریات در دستگاه های اجرایی به حساب می آید که خوشبختانه سازمان بنادر در این زمینه اقدامات مثبتی تاکنون داشته است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر "ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد" را از دیگر ضرویات دستگاههای اجرایی به ویژه در شرایط سخت تحریم و مقابله با آن برشمرد و از تلاش و دغدغه همیشگی اش برای اجرای بی کم و کاست این موضوع خبر داد.
وی سازمان بنادر و دریانوردی را یکی از نهادهای پیشرو در بحث دولت الکترونیک عنوان کرد و دریافت لوح تقدیر این سازمان از رییس جمهور در سال گذشته را تمهیدات بسیار مثبت سازمان بنادر در شفاف سازی و انظباط مالی دانست.
به گفته سید علایی، گفت و گوی چهره به چهره و اختصاص وقت ملاقات به همکاران و کارکنان یکی دیگر از برنامه های وی در معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع در ستاد و استان ها سازمان بنادر قلمداد می شود.
وی همچنین از تلاش برای توانمند سازی و آموزش بدنه کارشناسی سازمان بنادر در قالب طرح جامع آموزشی خبر داد و آن را برای اینده این سازمان و کشور حایز اهمیت دانست.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: