تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۵۳۵
تعداد بازدید: ۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

قول شریعتمداری در خانه ملت درباره فعال سازی صنعت کشتی ‌سازی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باید استفاده از ظرفیت داخلی را جایگزین مراجعه به بازارهای خارجی کرده و نیازمندی های خود برای ساخت و تولید قطعات را از داخل تامین کند.
به گزارش مارین نیوز، نشست کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی عصر دیروز هشتم مرداد ماه با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در حاشیه نشست کمیسیون صنایع و معادن در جمع خبرنگاران، گفت: امروز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان محترم در کمیسیون صنایع و معادن حاضر شدم و توضیحاتی درباره مسائل مربوط به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مشکل تامین مواد اولیه شرکت ذوب آهن، ارائه شد.


محمد شریعتمداری افزود: مقرر شد؛ جلسه‌ ای برای بررسی مشکلات شرکت‌ های ذوب آهن و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تشکیل و مسائل مربوطه کارشناسی شود.
این عضو کابینه دوازدهم بیان کرد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باید استفاده از ظرفیت داخلی را جایگزین مراجعه به بازارهای خارجی کرده و نیازمندی های خود برای ساخت و تولید قطعات را از داخل تامین کند.


نماینده مردم ارومیه در پارلمان نیز با اشاره به این جلسه، گفت: نمایندگان کمیسیون درباره بسیاری از سوالات مطرح شده قانع شدند.
نادر قاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: بنده درباره اینکه چرا صنعت کشتی سازی در کشور فعال نمی ‌شود از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی سوالاتی را مطرح کردم که در ادامه این جلسه شریعتمداری به بنده قول داد که تمامی موارد را به زودی فعال خواهد کرد.


لازم به ذکر است، سه روز پیش ششم مرداد ماه در جلسه ای و طی حکم محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا مدرس خیابانی به عنوان مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران IRSL منصوب و معرفی شد. سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی از جمله سهامداران اصلی این شرکت هستند. محمد سعیدی که در طول چهار سال گذشته بر کرسی ریاست IRSL تکیه داشت، رسما استعفا داد و از سمت خود کنار رفت. بر اساس خبرهای ارائه شده، شریعتمداری نیز با این استعفا موافقت کرده و رییس جدید این شرکت را منصوب کرده است. 



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنده خدا
|
Germany
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
یک نفر داشت از گرسنگی می مرد به حدی که که خیابان نشسته بود و گریه میکرد شخضی که یک زنبیل نان دستش بود در کنارش ایستاد و از او دلیل گریه اش را پرسید . شخض جواب داد گرسنه ام و گریه می کنم سوال کننده در حالی که زنبیلی پر از نان داشت در کنارش نشست و شروع کرد به گریه کردن شخض گرسنه پرسید تو چرا گریه می کنی جواب داد من از الان تا هر وقتی که بخواهی با تو گریه می کنم اما تکه ایی از نانم را به تو نخواهم داد . اینانی که قول مساعدت و حمایت می دهند نان در زنبیل دارانی هستند که با گرسنه گریه می کنند ولی نان نخواهند داد . می گویید . خیر یک سال دیگر در همین سایت معظم . باز خواهند گفت ما از صنایع دریایی و مشاغل مترتب با آن همه همت خود را بکار خواهیم بست و در همان زمان شما نگاه کنید به بخش خصوصی و ناوگان آن و سر نوشت مالکان آن . ببینید چه تعدادی از آنها از شدت فشار فلج شده اند . البته این مسایل مشمول بخش خصولتی نمی گردد . مزید اطلاع برادر بزرگوار جناب آقای مدرس خیابانی .
ارسال نظر