تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۶۹۰
تعداد بازدید: ۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

آموزش اصول عملیات جابجایی و ایمنی دستگاه های حفاری دریایی

کارگاه آموزشی اصول عملیات جابجایی و ایمنی دستگاه های حفاری دریایی با هدف آموزش اصول عملیات جابجایی و ایمنی دستگاه های حفاری دریایی برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، کارگاه آموزشی اصول عملیات جابجایی و ایمنی دستگاه های حفاری دریایی با هدف آموزش اصول عملیات جابجایی و ایمنی دستگاه های حفاری دریایی در مرکز همایش های هتل ائل گلی تبریز با همکاری واحد آموزش موسسه دانش بنیان رده بندی ایرانیان (ICS) و شرکت گلوبال پتروتک (FZCO) برگزار گردید.
بر اساس اعلام واحد آموزش موسسه رده بندی ایرانیان، در این دوره آموزشی که توسط اساتید فنی حوزه دریایی و به مدت مجموع 10 روز و از بیست و سوم شهریور الی سوم مهر ماه برگزار شد، به بیش از 30 نفر از شرکت کنندگان گواهینامه معتبر بین المللی موسسه رده بندی ایرانیان اعطا گردید.


آکادمی موسسه رده بندی ایرانیان هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت ایمنی را بهره گیری از دانش فنی و تجربیات متخصصین به منظور کاهش حوادث و حفاظت از محیط زیست و همچنین خودکفایی در طراحی و تضمین عملیات های دریایی عنوان کرد و اعلام نمود مطابق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی با مشتریان کلیدی، برگزاری سه کارگاه آموزشی دیگر تا پایان سال ۹۸ بر محور افزایش سطح ایمنی با ارتقاء دانش و مهارت و ایجاد فضای هم اندیشی و به اشتراک گذاری تجربیات توسط فعالان صنعت فراساحل، هدف گذاری شده است. 

لازم به ذکر است، متقاضیان جهت اطلاع از دوره ها و کارگاه های آموزشی آتی این موسسه، می توانند با واحد آموزش به شماره 42186152-021 تماس حاصل نمایند.



ارسال نظر