تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۷۴۰
تعداد بازدید: ۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
چهارمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته (IFEX 2019) با حضور شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.
به گزارش مارین نیوز، چهارمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته  (IFEX 2019) امروز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران و نمایندگان و دیگر مقامات و مدیران در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد. 


در این نمایشگاه که از امروز 29 مهرماه لغایت 2 آبان ماه دایر می باشد، ۹۶ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که نمایندگان شرکت ‌های خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه و چین هستند. 
تبادل افکار بدیع و توسعه همکاری های اقتصادی و فنی، بازاریابی و شناخت امکانات تجاری و تولیدی در عرصه داخلی و بین المللی و ایجاد بستر صادرات محصولات شیلات، ارائه پیشرفت های داخلی و خارجی در عرصه صنعت شیلات، تقویت و بهبود سیستم توزیع و تسهیل ارتباطات تجاری و فنی، ارتقادانش فنی در تولید، عمل آوری و بازاریابی، معرفی پتانسیل های جدید، ایجاد زمینه اشتغال بیشتر در صنعت شیلات کشور و فرهنگ سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 












علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح الی 17 از چهارمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته (IFEX2019) از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید نمایند. همچنین بازدید کنندگان محترم می توانند در روزهای برگزاری از محل نمایشگاه های بین المللی تهران اقدام به تهیه بلیط نمایند.



تصاویر از خبرگزاری موج و ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: