کد خبر: ۳۶۹۱۴
تعداد بازدید: ۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

اطلاعیه انجمن مهندسی دریایی ایران در خصوص برگزاری همایش و نمایشگاه دریایی

انجمن مهندسی دریایی ایران در خصوص سوء استفاده از نام انجمن مهندسی دریایی ایران توسط افرادی به نام انجمن در پی برگزاری غیر قانونی همایش و نمایشگاه دریایی اطلاعیه ای را صادر نمود.
به گزارش مارین نیوز، دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران اعلام نمود، پیرو اعلام برگزاری و فعالیت های غیر قانونی در جهت برگزاری همایش همایش و نمایشگاه صنایع دریایی به نام این انجمن، "آقای حسین گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ریاست جمهوری" با بررسی مدارک انجمن، هیات مدیره و استعلام از مراجع ذیربط نامه ای را به "آقای مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی قشم" ارسال نمود. متن کامل این نامه و تصویر آن در زیر آمده است. 

جناب آقای مهندس مومنی 
مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی قشم
باسلام 
احتراما، به پیوست نامه شماره 233-98 مورخ 1398/9/2 رییس هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران در خصوص استفاده غیر قانونی از سربرگ و لوگوی انجمن مذکور، ارسال می گردد. خواهشمند است دستور فرمائید آن سازمان و شرکت های تابعه در زمان اقدام و انعقاد قرارداد با انجمن مهندسی دریایی ایران، به معتبر بودن تغییرات مدیران موسسه که در ثبت شرکت ها تایید و رسما منتشر شده باشد مد نظر قرار گیرد. 
حسین گروسی 
معاون حقوقی و امور مجلس 


دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران جهت شفاف سازی و جلوگیری از سوء استفاده و اقدامات افراد غیر به نام انجمن، در این اطلاعیه مجدد تصاویر روزنامه رسمی، استعلام محل قانونی و مالکیت استفاده از لوگو را منتشر می نماید. 

روزنامه رسمی
استعلام محل قانونی 
مالکیت استفاده از لوگو

لازم به ذکر است، مطابق با قوانین کشور، استفاده بدون مجوز از لوگو توسط افراد حقیقی و حقوقی، تبعات قانونی در پی خواهد داشت. 
دبیرخانه این انجمن به اطلاع کلیه اعضای محترم انجمن و جامعه دریایی کشور می ‌رساند، بر این اساس هرگونه اقدام و فعالیت به نام انجمن در نشانی های دیگر غیر قانونی بوده و فعالیت های انجمن فقط از طریق آدرس های ذیل اطلاع رسانی خواهد شد که تنها راه ارتباطی قانونی با انجمن می باشند. 
تلفن: 7-44273495-021         
دورنما: 44261045-021
وبگاه: www.iraname.com                 
ایمیل: info@iraname.com
آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان شاهد، کوچه وحدت 4، پلاک 8، طبقه4، واحد 4





ارسال نظر