تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۳۳
تعداد بازدید: ۱۴۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
همزمان با هفته جهانی دریانوردی، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به عنوان پایانه دار نمونه بندری برگزیده شد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء درباره این موفقیت، اظهار داشت: این شرکت با انجام حدود 50 درصد عملیات کالاهای کانتینری در بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین اپراتورهای صنعت دریایی و بندری کشور است که توانسته به این موفقیت دست یابد.
مهدی قائم مقامی بیان کرد: در دوران سخت تحریم ها این شرکت توانست با ارتقاء روز افزون توانمندی نیروی انسانی مجرب و اصول مدیریتی کارآمد، ترمینالهای این شرکت در بندر شهید رجایی را پویا نگه دارد و جایگاه خوبی برای این مجموعه در بین ترمینال های دیگر از آن خود کند.
وی گفت: این شرکت توانسته است در مدت یک سال گذشته با ارتقا نرم های عملیات و افزایش سطح خدمات دهی به مشتریان با توجه به سایز کشتی ها و نوع جرثقیل ها این ترمینال رکوردهای قابل قبولی از خود بر جای گذارد.


مهدی قائم مقامی اضافه کرد: شرکت بتاء کوشیده با سرمایه گذاری سخت افزاری، آموزش نیروی انسانی و تهیه و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات استراتژیک گامهای موفقی در راستای جلب رضایت کارفرما، خطوط کشتیرانی و انعطاف در ارائه خدمات به ذینفعان بردارد.
در بخشی از متن لوح سپاس که به امضای آقای راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده، خطاب به آقای مهدی قائم مقامی آمده است: " در روز جهانی دریانوردی و به پاس خدمات و تلاش های ارزنده تان در رشد وتوسعه دریایی جمهوری اسلامی ایران با اهدای این لوح، از جنابعالی به عنوان شرکت پایانه دار نمونه تقدیر و تشکر می گردد."






برچسب ها: مارین نیوز ، بندری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
خدا رو شکر هر جا نامی از پایانه های کانتینری می شنویم نامی هم از یکی از اقوام اقای قایم مقامی می شنویم ، ایا این حجم از انحصار یه صلاح کشور است؟
علی اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
این که پایانه داری هم زمان کشتیرانی در انحصار شخص اقای قایم مقامی است بزرگترین فرصت برای ایجاد قاچاق کالاست زیرا به راحتی با جابهجایی بارنامه ها و هماهنگ کردن ان با موجودی انبار و پایانه می توان هزاران کانتینر را از بندر خارج نمود بدون انکه سرنخی از انها وجود داشته باشد ، ایا اتفاق نیفتاده؟ ایا برج 20 طبقه خیابان الوند با صنعت ورشکسته پایانه داری ساخته شده است؟
iman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
البته این که بتا پایانه ار نمونه شده چیز عجیبی است
وقتی ترمینال ها به اثر تحریم خلوت و جرثقیل ها بی کار هستند بتا کاری نکرده که بخواهد نمونه یا غیر نمونه باشد
به نظر میاد فقط به خاطر این که اسپانسر مراسمی بوده جایزه ای گرفته
بندر شهید رجایی تقریبا تعطیل است !!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: