تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۵۹۲
تعداد بازدید: ۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

فراخوان بیست و دومین همایش صنایع دریایی

انجمن مهندسی دریایی ایران فراخوان بیست و دومین همایش صنایع دریایی که در روزهای 27 و 28 بهمن ماه سال جاری با همکاری کلیه ارگان های دریایی برگزار خواهد شد را جهت اطلاع علاقه مندان برای ارائه مقالات و حضور در همایش منتشر کرد.
به گزارش مارین نیوز، انجمن مهندسی دریایی ایران در نظر دارد بیست و دومین همایش صنایع دریایی را در روزهای 27 و 28 بهمن ماه سال جاری با همکاری ارگان های دریایی کشور برگزار کند، به همین منظور فراخوان همایش جهت اطلاع علاقه مندان برای ارائه مقالات و حضور در همایش منتشر شده است.
توسعه دریا محور، مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل و نقل دریایی، قوانین، مقررات و استانداردها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی و هواشناسی دریا، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تاسیسات ساحلی و فراساحلی، فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر دریایی و سرمایه های انسانی یازده محور اصلی این همایش هستند. 
دبیرخانه بیست و دومین همایش صنایع دریایی از عموم پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقمند به توسعه صنایع و امور دریایی کشور دعوت نمود با حضور فعال خود از طریق ارائه مقاله، شرکت در کارگاه آموزشی و حضور در همایش در تحقق اهداف آن همکاری نمایند. 
یادآور می شود، آقایان دکتر محمد دقیق دبیر همایش، دکتر محمد مونسان دبیر کمیته علمی و اطلاع رسانی و دکتر سجاد حاجی زاده دبیر اجرایی همایش فوق می باشند. 
لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند تا تاریخ 20 آبان ماه 1400 از طریق سایت همایش به نشانی www.miciran.ir اقدام به ارسال مقالات و آثار خود کنند. 
آدرس دبیرخانه همایش: تهران، خیابان آزادی، میدان استادمعین، ابتدای 21 متری جی، کوچه یکم، پلاک 4، واحد 2 
تلفن تماس: 7-44273495-021 و 66044794-021
فکس: 44261045-021
ایمیل همایش: info@miciran.ir 








ارسال نظر