تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۵۸۴
تعداد بازدید: ۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

دیدار اعضای هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران با مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران

مدیرعامل و مدیران شرکت ملی نفتکش ایران با اعضاء هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در این دیدار با بیان اینکه انجمن مهندسی دریایی ایران در سال ‎های گذشته نقش موثری در فعالیت‎ های صنایع دریایی کشور داشته است، گفت: امیدوارم با انتخاب هیات مدیره جدید، این انجمن جایگاه خود را مجدد پیدا کند.  


کاپیتان نصراله سردشتی افزود: این شرکت با انجمن همکاری های خوبی در گذشته داشته و آماده همکاری مجدد است. 
بازرس انجمن مهندسی دریایی ایران نیز در این نشست با اشاره به برگزاری مجمع قانونی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رفع مشکلات، گفت: انجمن عزم خود را جزم کرده با حمایت اعضاء بتواند حرف ‎ های خود را به گوش بالادستی ها برساند.
پیمان مسعودزاده، افزود: می خواهیم این پیام را بدهیم که انجمن می خواهد به روزهای اوج خود باز گردد.
وی با اشاره به برگزاری بیست و دومین همایش صنایع دریایی در بهمن ماه، افزود: آماده برگزاری پنل های تخصصی در رفع نیازهای شرکت در همایش هستیم. 


در ادامه این نشست مدیر فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش با بیان اینکه سال 2018 آخرین سالی بود که تعمیرات ادواری شناورها را در خارج انجام داده ایم، اظهار داشت: تاکنون 22 فروند تعمیرات شناور در ایزوایکو انجام شده که در زمان مقرر تحویل شده است.
اکبر جبل ‌عاملی با اشاره به اینکه کشتی های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران توسط موسسات داخلی رده بندی شده اند، افزود: تامین تجهیزات و مواد مصرفی و اورهال دستگاه های مختلف ناوگان نیز در داخل انجام می شود.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفتکش ایران نیز با بیان اینکه پرسنل ناوگان تماما ایرانی هستند، اظهار داشت: نیروها همچون گذشته از دانشگاه های دریایی کشور تامین می شود. 
سعید موسوی با بیان اینکه آموزش حین خدمت و کلیه دوره ها و آموزش ها در مركز آموزش تخصص هاي دريايي محمود آباد انجام می شود، افزود: تمام این دوره ها طبق قوانین و مقررات بین المللی برگزار می ‎ گردند.
در این نشست، کاپیتان نصراله سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، مهندس علی منصور زاده مشاور فنی مدیرعامل، مهندس اکبر جبل ‌عاملی مدیر فنی و عملیات ناوگان، کاپیتان شهرام فرحبد مدیر بازرگانی، مهندس موسوی مدیر توسعه منابع انسانی، کاپیتان محسن بهرامی مدیر ستادی شرکت ملی نفتکش ایران به همراه دکتر محمد دقیق و دکتر پدارم عدالت از اعضا هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران و مهندس پیمان مسعودزاده بازرس انجمن حضور داشتند. 
لازم به ذکر است، شرکت ملی نفتکش ایران قدمتی 66 ساله در حمل و نقل دریایی نفت و فراورده های کشور دارد و بزرگترین ناوگان کشتیرانی نفتی دنیا است که با استفاده از پتانسیل ها، نیروی انسانی آموزش دیده ایرانی و استفاده از توانمندی ها و امکانات داخلی به فعالیت خود ادامه می دهد.









ارسال نظر