تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۹۱۵
تعداد بازدید: ۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه های هند در صدر یک هیات بلند پایه به منظور دیدار و گفت‌ و گو با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
به گزارش مارین نیوز، سارباناندا سونوال وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه‌ های هند را در این سفر، برخی مدیران بنادر این کشور از جمله سونیل موکوندان مدیرعامل شرکت IPGL همراهی می‌کند.


بازدید از پایانه‌های بندری و تجهیزات و تاسیسات بندر چابهار، نشست مشترک با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و امضای سند همکاری عملیاتی دو کشور در حوزه‌های حمل و نقل و بنادر و دریانوردی و ملاقات با برخی مقامات دولت از مهمترین برنامه‌های وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه‌های هند در سفر به کشورمان است.
علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در جریان استقبال از، سارباناندا سونوال ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو کشور با توجه به روابط دیرینه در تمام ابعاد از جمله همکاری‌های دریایی و بندری افزایش یابد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر وجود زمینه برای مشارکت هند در پروژه‌های مختلف از جمله توسعه بندر چابهار تاکید و اعلام کرد: توسعه بندر چابهار می‌تواند به افزایش همکاری‌های سه جانبه بین ایران، افغانستان و هند کمک کند.










نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
0
اگر یک پیمانکار ایرانی پروژه ای را با تاخیر در این شرایط سخت اقتصادی انجام دهد کارفرما ازش خسارت های مختلف می گیرد و حتی ممکن است خلع ید شود و ضمانت نامه هایش را ازش بگیرند ، حالا برای دوستان هندی بعد از اینکه سالها به بهانه های مختلف توسعه چابهار را عقب انداختند فرش قرمز هم پهن می کنید ؟؟؟ هندی ها الان باید جوابگو باشند نه مهمان ویژه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: