کد خبر: ۳۶۷۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

انتشار تازه‌ ترین شماره نشریه "مهندسی دریا" / شماره 134

یکصد و سی و چهارمین شماره نشریه "مهندسی دریا"، ارگان انجمن مهندسی دریایی ایران، مورخ مهر ماه 98 منتشر شد.
به گزارش مارین نیوز، یکصد و سی و چهارمین نشریه مهندسی دریا منتشر شد. گفتگوهایی با مدیران متخصصان دریایی در خصوص موضوعات و مسائل دریایی در حوزه های مختلف و فارغ التحصیلان رشته مهندسی دریا و گزارش از فعالیت ها و اقدامات اخیر در صنایع دریایی کشور از جمله مطالب این شماره از نشریه می باشد. 
در بخش سرمقاله، ضمن بیان اینکه ایران یک کشوری دریایی و صنایع دریایی راهبردی و با اهمیت است، به مشکلات شرکت های بخش خصوصی اشاره کرده و نوشته است: به نظر می رسد تنها راه حل مشکلات، اجرایی شدن سند توسعه صنایع دریایی کشور است که از چند سال قبل بصورت جامع و كامل در ستاد اجرایی سازی نقشه جامع علمی کشور و با همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط تدوین و آماده شده است و فقط منتظر ابلاغ رییس جمهور است. مسلما اجرایی شدن این سند با هماهنگی همه دستگاه ها باعث پیشرفت و استفاده بهینه از نعمت های بیكران دریایی کشور خواهد شد. 
"مهندسی دریا" نشریه ای خبری – تحلیلی آموزشی با سابقه 20 ساله در حوزه صنایع و امور دریایی كشور می باشد که از 1378 فعالیت رسمی خود را با صاحب امتیازی انجمن مهندسی دریایی ایران آغاز نموده است. این نشریه که تاکنون 134 شماره از آن چاپ و منتشر شده است، پذیرای مقالات، گزارشات و نقدهای اساتید، دانشجویان و علاقه مندان صنایع دریایی کشور می باشد. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین درج آگهی و اطلاع از طرح های تخفیف با شماره های 7-44273495-021 تماس حاصل نمایید. 

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند شماره 134 مهندسی دریا را از طریق لینک زیر مشاهده و دریافت نمایند. 




ارسال نظر