کد خبر: ۳۷۲۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

انتشار یکصد و سی و هشتمین شماره نشریه "مهندسی دریا"

یکصد و سی و هشتمین شماره نشریه "مهندسی دریا"، ارگان انجمن مهندسی دریایی ایران، مورخ مهر ماه 1399 منتشر شد.
به گزارش مارین نیوز، یکصد و سی و هشتمین نشریه خبری – تحلیلی "مهندسی دریا" منتشر شد. تاکید به استفاده از فناوری های دریایی که تاثیری بسزایی در زندگی کنونی دارد، گزارشاتی از اقدامات، فعالیت ها و پروژه های اخیر انجام شده در حوزه دریایی، گزارشات علمی و ... از جمله مطالب این شماره می باشد. 
در سرمقاله این نشریه آمده است، این روزها مشکلات و رکود اقتصادی به مهمترین چالش جامعه تبدیل و دغدغه بسیاری از هموطنان شده است. رمز اساسی عبور از این مشکلات در حمایت از تولید داخل است. در صورت تلاش جمعی مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال شاهد تحولات چشمگیری در کشور خواهیم بود. 
در بخشی دیگر آمده است، توسعه فناوری ها یک ضرورت انکار ناپذیر است زیرا یافته های علمی و پژوهشی در صنعت در کاهش هزینه های فعالیت های تولیدی نقش دارد و بدیهی است که شتاب علمی و پژوهشی، رفع موانع تولید، حمایت مالی از طرح های پژوهشی کاربردی و استفاده از ظرفیت بزرگ جوانان و پژوهشگران نخبه و توانمند، یاری رسان پیشرفت کشور می باشد. 
"مهندسی دریا" نشریه ای خبری – تحلیلی آموزشی با سابقه 20 ساله در حوزه صنایع و امور دریایی كشور می باشد که از 1378 فعالیت رسمی خود را با صاحب امتیازی انجمن مهندسی دریایی ایران آغاز نموده است. این نشریه که تاکنون 138 شماره از آن چاپ و منتشر شده است، پذیرای مقالات، گزارشات و نقدهای اساتید، دانشجویان و علاقه مندان صنایع دریایی کشور می باشد. 
جهت ارتباط، کسب اطلاعات بیشتر و همچنین درج آگهی و اطلاع از طرح های تخفیف با شماره های 7-44273495-021 تماس حاصل نمایید. 

لازم به ذکر است، کلیه نشریات خبری، علمی و کتب منتشر شده و همچنین شماره 138 نشریه مهندسی دریا در سایت انجمن مهندسی دریایی ایران بنشانی www.iraname.com در دسترس قرار دارد و علاقه مندان می توانند برای مشاهده و دریافت از این طریق اقدام نمایند. 







برچسب ها: مارین نیوز ، نشریه
ارسال نظر