کد خبر: ۳۷۲۶۵
تعداد بازدید: ۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

ثبت رکورد باورنکردنی در ایزوایکو دستاورد هوش و باور ایرانی

سرمهندس نفتکش stark گفت: از لحاظ امکانات و پتانسیل عظیم تر از ایزوایکو در منطقه نداریم و باید سعی کنیم پتانسیل های بی نظیر این مجتمع را به دنیا بشناسانیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیشتر صنعت دریایی و عظمت این مجموعه باشیم.
به گزارش مارین نیوز، سرمهندس نفتکش stark با بیان اینکه خدمات ایمنی در مجموعه ایزوایکو به طور حرفه ای روند رو به رشدی را داشته و می توان گفت شعار اول ایمنی بعد کار به صورت عملی در عملکرد بخش های مختلف مشهود است، گفت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) دارای نیروهایی متخصص در حوزه  صنعت دریایی است و در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند. 


رضا ازبرمی افزود: ایزوایکو در پروژه های قبل به همت نیروهای متخصص و بومی موفق به ثبت رکوردی باورنکردنی شد، عملیات تعویض روزانه پنج تن ورق با تمامی کارهای جانبی در اوج تابستان و گرمای بیش از 45 درجه دستاوردی بی نظیری است که جز با اراده و غیرتمندی نیروهای تواتنمند این حوزه قابل انجام نبود. به جرات می توان گفت نیروهای منحصر بفرد ایرانی که در این مجموعه فعالیت می کنند، نسبت به شرق آسیا از ضریب هوشی بسیار بالاتری برخوردار هستند که این موضوع در عمل به اثبات رسیده است.
ازبرمی با بیان اینکه با توجه به پیشرفت سیستم ها، تجهیزات و امکانات باید از وسعت ایزوایکو نهایت بهره را برد و مهندسان ماهر و بومی که دسترسی به آنها آسان است را به کارگیری کنیم و بر حسب توانایی ها بتوانیم در مسیر مطلوبی قدم بگذاریم، اظهار داشت: دانش، مهارت، ابزارآلات، هوش، تجهیزات و افراد متخصص در این مجموعه دست به دست هم داده اند تا صنعت دریایی پیشرفتی روز افزون داشته باشد.
وی گفت: از لحاظ امکانات و پتانسیل عظیم تر از ایزوایکو در منطقه نداریم و باید سعی کنیم پتانسیل های بی نظیر این مجتمع را به دنیا بشناسانیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیشتر صنعت دریایی و عظمت این مجموعه باشیم.
لازم به ذکر است، بنا به گفته مدیرعامل مجموعه ایزوایکو تعمیر نفتکش stark حدود یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی و اشتغالزایی قابل توجهی داشته است. این نفتکش قابلیت حمل 150 هزار تن فرآورد‌های نفتی را دارد و طی 25 روز تعمیرات آن انجام گردید. این شناور دارای ابعادی به طول 274، ارتفاع 23 و عرض 48 متر است.







نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
سلام
این پروژه 1 میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشته سکو حفاری سحر2 حدود 5 میلیون دلار چرا روابط عمومی ایزوایکو هیچ خبری یا مانوری روش نداده ولی تو نفت دادن؟؟؟ چون ذینفعان مجموعه سر لج نشستن و کسانی که کار رو انجام دادن تو اوج اول کرونا و تعطیلی دو ماهه اسفند تا آخر فروردین ایزوایکومردانه کار کردن و همون آقایون در منازل کنار خانواده آرمیدن ظاهرا دوسشون ندارن اگر کسای دیگه بودن تو بیل بورهادی شهر بندرعباس هم رفته بود . همین پروژه یارد بحر گسترش را نجات داد و تا آخر 99 هم بیمه کرد وگرنه آقایون باید درگیر تحسن و تجمعات اعتراضی کارگران مثل قبل میشدند.
متاسفم برای مدیریت سیاسی ...
اگر مارین نیوز مدعی رسانه بیطرف هست و شهامتش داره این کامنت را نشر دهد سانسور یا عدم نشر نشون میده مارین نیوز هم تو لابی هست
iman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی؟؟؟
عجب داستان هیجان انگیزی؟
این یک میلیون دلار از کجا امده؟ مثلا اگر در دبی درای داک تعمیر میشد یک میلیون دلار گرون تر میشد ؟؟ ایا زمان تعمیرات را هم در نظر گرفتید ؟
وقتی ما همه قطعات را باید از دبی بیاوریم چه طور ممکنه در واقع تو یک تعمیرات این قدر اختلاف قیمت داشته باشیم ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
تعمیرات کشتی در داخل بسیار حرکت ارزنده ایی است و باید ادامه پیدا کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
بایستی از تعمیرات در شیب یاردهای داخلی حمایت گردد ممکن است هنوز استاندادرها فاصله داشته باشد ولی همین حرکت بسیار ارزنده است و بایستی ادامه پیدا کند البته مدیران این یاردها بایستی توانمندی نفرات خود را با آموزش و دوره های آموزشی ارتقا دهند بخصوص در بحث ایمنی حوضچه ها که خدای ناکرده اتفاق ناگواری مثل درای داک دوبی (حدودا بیست سال پیش)که حوضچه در نتیجه شکست دیواره غرق در آب شد و چندین نفر جان خود را از دست دادند اتفاق نیفتد
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
عجب از این مدیریت مشعشع در ایزوایکو. حیف مدیران خوبی که هم تحصیلات عالیه دارند و هم تجربه ولی گوشه نشستن . تا کی بومی بازی .
ارسال نظر